Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Har fått soppinfeksjon, og skal starte med behandling etterpå. Kan jeg ha sex da? Har hørt forskjellige meninger om det smitter eller ikke.
Daiquiry Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det smitter, så du bør ikke ha sex. Her kan du lese mer.
Gjest Basun Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Det er definitivt smittsomt, men er jo ikke 100% sikkert at det smitter. Jeg ville uansett ventet, siden du kan smitte partner slik at han kan smitte deg igjen osv, osv... Hvorfor vil du ha sex når du har sopp? Det gjør jo vondt! Eller... Er du mann, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Er faktisk ikke sårt denne gangen her, ikke enda hvertfall.
Virvel Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Du kan ha sex hvis du orker, det er jo ikke en kjønnssykdom dette her, men vær klar over at partneren din kan bli kolonisert og smitte deg tilbake. (Menn utvikler sjelden soppinfeksjon.) Personlig pleier jeg å stå over, det er jo det lureste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå