Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Min søster har nett vore hos legen og fått bekreftet klamydia. Og då hadde legen sagt noko eg reagerte veldig på, siden eg ALDRI har verken lest eller hørt dette. Legen sa at etter å ha vore smittet i 1 år klarer kroppen selv å kvitte seg med sjukdomen. Stemmer dette? Andre som har hørt dette? Klarer vertfall ikkje å finne noko på nettet, og syntes det hørtes meget rart ut...
Avalon Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Min søster har nett vore hos legen og fått bekreftet klamydia. Og då hadde legen sagt noko eg reagerte veldig på, siden eg ALDRI har verken lest eller hørt dette. Legen sa at etter å ha vore smittet i 1 år klarer kroppen selv å kvitte seg med sjukdomen. Stemmer dette? Andre som har hørt dette? Klarer vertfall ikkje å finne noko på nettet, og syntes det hørtes meget rart ut... Det hørtes veldig suspekt ut spør du meg... jeg har heller aldri hørt det. En må ha medisiner for å bli kvitt klamydia, og går man med klamydia over lengre tid er sjansen stor for at man blir infertil... jeg ville gått til en annen lege!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå