Gjest Gjest_Marley_* Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 hei! He soppeinfeksjon, og behandler det no. Men eg vart meir raude og opphoven enn eg var før då eg begynte med behandlinga. og det svir meir enn dt gjor det før. Kva som e gale?
Daiquiry Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Det gjør det hos meg også, men det går over. Er bare sår etter at jeg har klødd og klort... Endret 5. februar 2010 av Daiquiry
Virvel Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Det kan ta noen dager før det blir bedre, men hvis du ikke blir bra innen kuren er over bør du gå til lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå