Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjæreste er ny i gamet og tar gjerne imot instruksjoner. Problemet er at jeg er helt blank, jeg klarer ikke å komme på hva jeg vil han skal gjøre, instruere han etc. Jeg vet hva som er godt når vi gjør det, men hvordan å forbedre sexen vet jeg ikke.

Derfor lurer jeg på om noen her inne har noen tips, hvordan har dere gått frem for å få et godt sexliv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Si ifra om hva som er godt,

dette kan være veldig pirrende for partner,

samtidig som det er lærerikt.

Skrevet
Si ifra om hva som er godt,

dette kan være veldig pirrende for partner,

samtidig som det er lærerikt.

Det svaret likte jeg :)

Skrevet

Bruk mye tid i starten på å bli kjent med hverandres kropper. Bruk masse berøring (hender, tunge...) over hele kroppen...ikke bare kjønnet. Det er viktig å kjenne hverandres erogene soner.

Det finnes massevis av seksuelle stillinger. Bruk fantasien og prøv det dere kommer på. Noen stillinger gir mer stimulering av klitoris enn andre. Noen stillinger gjør at hendene er frie og kan benyttes til ytterligere stimulering. Finn ut hva som gir dere gjensidig glede.

I starten bør man nok droppe tanken på anal, wet, trekant og mye annet. Prøv det enkle. Menn er mye enklere å stimulere enn kvinner. Stressmomentet er ofte stort for menn i starten. Det kan være fornuftig å leke med en dildo/vibrator for å finne/vise hvor stimulansen er best hos kvinnen og senere overføre dette i samleiet.

Jeg anbefaler å lese en del tråder her hvis man ønsker å forsøke anal eller andre ting. Det finnes massevis av gode og dårlige råd. Vær kritisk...

Bruk tid sammen alene...og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...