Gjest TS Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg regner ikke med at noen av dere er leger her inne, men tenkte jeg kunne spørre først før jeg oppsøker lege isåfall. Jeg har hatt vondt i magen i over en uke og konstant hodepine. Kvalmen kommer til og fra. Særlig på kvelden hvor jeg føler jeg skikkelig dårlig, men kaster ikke opp. Går det an å gå flere uker å brygge på en omgangssyke med magesmerter? Eller er det noe annet som går som det kan være? Blir kjempeglad for svar eller synspunkt.
tineline Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Med de symptomene kan du vel ha nesten hva som helst, fra graviditet til cøliaki? Jeg tror ikke du bør vente før du oppsøker legen.
Gjest lulua Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 gravid var det første som falt meg inn.. høres ikke ut som omgansyke syntes jeg, men nå er jo ikke jeg lege da:p hehe.. men det kan jo være sså mye, så mitt råd er å ta deg en tur til legen i morgen og få tatt noen prøver kansje! god bedring
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Det skyldes ikke graviditet kan jeg jo legge til. Jeg har ikke vært seksuelt aktiv på et halvt år, og testet meg etter sist forhold. Tror jeg får ta meg en tur til legen da. Syntes nesten det er litt dumt å gå til legen med sånne " bagateller " da. Men så er jeg jo ikke spesielt glad i å dra til legen heller. Hehe. Men tusen takk for hjelpen
Gjest lulua Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 nei da så! det er jo ikke bagateller da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå