Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #41 Skrevet 10. februar 2010 Shiiit, hvordan går det an å IKKE elske Cottage Cheese? Kjøper flere bokser i uken, kan spise rett fra boksen også mmm... Det beste av ALT er jo CC med frukt! Mine favoritter er jordbær, mango, eple, banan... MMMM:) Mange liker kanel på også. Da smaker man ikke cheesen da, blir bare konsistensen, så det synes jeg er litt trist.
tineline Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #42 Skrevet 11. februar 2010 Og siden det er konsistensen som er kjipern, så er jo ikke dét et poeng! Men nå har jeg altså spist cc med frukt og bær + honning til frokost to dager på rad, og begynner å like det altså!
Vulpes Skrevet 11. februar 2010 #43 Skrevet 11. februar 2010 Cottage cheese!! Som jeg savner ost! Må holde meg unna pga melkeintoleranse enn så lenge. Så jeg synes nok at TS har et lite luksusproblem, men jeg skal prøve å bite i meg misunnelsen og komme med noen tips likevel... :gjeiper: På brødskive - cottage cheese med... Diverse syltetøy (ekstra godt med eplemost og kanel!) Skinke Salami Agurk, tomat og litt pepper+salt
Wonders Skrevet 11. februar 2010 #44 Skrevet 11. februar 2010 bruker bare jordbørsyltetøy. Thats it. Noen bruker det på pizza.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #45 Skrevet 11. februar 2010 Jeg lager pannekake til frokost. Cottage cheese, egg, kanel, olje og vaniljeessens(blander med stavmikser). Har på blåbær etterpå. Nam nam
tineline Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #46 Skrevet 17. februar 2010 Jeg skjønner at ikke alle syns cc og fårepølse er like rart som det jeg syntes da jeg ble tvangsforet med det. Nå har jeg endelig fått stavmikseren min innen rekkevidde, så nå skal det blendes!
Suzy Skrevet 18. februar 2010 #47 Skrevet 18. februar 2010 Jeg blander cottage cheese i omelettrøra - kjempegodt!
Pingting Skrevet 18. februar 2010 #48 Skrevet 18. februar 2010 Mamma laget grove lapper sist jeg var hjemme, det var veldig godt!
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 18. februar 2010 #49 Skrevet 18. februar 2010 Supert, her var det mange forslag. Vil presisere at dette er en smakstråd, ikke en slanketråd, da jeg er normalt slank og bare er nysgjerrig på om denne klumpete massen kan tilføre en ny smak/konsistens til mitt kosthold. Pleier å blande cottage cheese med rømme, gressløk og litt salt. Kjempegodt som pålegg.
Merenwen Skrevet 19. februar 2010 #50 Skrevet 19. februar 2010 Elsker cottage cheese! Spiser det rett fra boksen, gjerne til kveldsmat:) Ellers er knekkebrød med cottage cheese, skinke, tomat og salt+pepper nydelig.
solvila Skrevet 8. mars 2010 #51 Skrevet 8. mars 2010 Cottage Cheese er jo herlig! Min favoritt er CC sammen med oppkuttet banan, mandler, havregryn, mager vaniljekesam med et dryss kanel over
tineline Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #52 Skrevet 8. mars 2010 Det har kommet mange tips nå, og jeg har endt opp med å ta cottage cheese inn i livet mitt. Det ER jo godt, gitt de rette omstendighetene. (Fortsatt ligger jeg unna kombinasjonen med fårepølse.) Min mest brukte måte er med tinte bær, hakkede nøtter og litt honning, eventuelt med banan og valnøtter. Fin frokost - blir mett så lenge, og fin kveldsmat eller mellommåltid også. Kjapt og enkelt. Men jeg er litt ensporet enda, så tar gjerne i mot flere forslag!
Gjest surrehode Skrevet 10. mars 2010 #53 Skrevet 10. mars 2010 En gang skulle jeg lage sånn toro tandorikylling, også var jeg litt småsurrete på butikken og kom hjem med en boks med cottage cheese istenden for creme fraiche... så da var det bare å putte cottage cheese i tandorigryta.. og det funket faktisk fett
Katiegirl Skrevet 10. mars 2010 #54 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har også hatt en noe anstrengt forhold til CC, men har funnet ut en ting jeg liker. Brødting (jeg bruker enten rundstykker eller pitabrød, vanlige skiver går sikkert også fint), smører på et lag med pesto, kalkunpålegg og så ca. 2-3 ss CC oppå der igjen. Det er nam! :-)
twinklestar Skrevet 10. mars 2010 #55 Skrevet 10. mars 2010 I dag ble det grillet kylling til middag. Vanligvis pleier jeg å ha dressing til, men i dag prøvde jeg med cottage cheese ved siden av i stedet - og det var godt!! Og mye sunnere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå