Shade Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Noen som kan en oppskrift på en Oreokake som er noe lignende til den hos Peppes o.l steder? Vet det finnes svært mange oppskrifte til forskjellige typer oreokaker men jeg er bare ute etter en som er så lik den man kan kjøpe som mulig
Gjest navnelapp Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Sjekk ut denne: http://matformons.blogspot.com/2008/10/oreokake.html
Shade Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Takk, den så veldig god ut Men det er den vanlige måten å lage oreokake på (finnes mange varianter men hovedtrekkene er det samme). Den oppskriften jeg gjerne skulle hatt er en som er så lik den Oreo Dreams kaken de selger på f.eks peppes, deli deluca osv, som mulig. Den lave firkantete
oven Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 www.detsoteliv.no Se om noen av disse oppskriftene er det du leter etter Jeg er ihvertfall fornøyd med alle oppskriftene jeg har fått herfra. Har ikke prøvd Oreokake noengang, men det såg jo fristende ut!!!
Shade Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2010 Takk for tipset, skal ta en titt Alt godt: Har prøvd oppskriften du linket til og den var kjempegod! Fikk masse skryt for kaken i familiebesøk i dag
Shade Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2010 Wohoo! Tusen takk for tipset oven! Jeg fant to oppskrifter som virker veldig nært det jeg lette etter
oven Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Værsågod og bare hyggelig! Personlig kan jeg VIRKELIG anbefale gulrotkake i langpanne fra den siden, er den beste kaken jeg har laget noengang, var ikke en smule igjen engang, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Mmmm... Det Søte Liv er en av mine absolutte favorittnettsider. Farlig mye godt!!! :rødme: Mine favoritter derfra er kanelbollene som har ekstra mye smør i oppskriften (SYKT gode), den runde eplekaken som har vaniljesaus i deigen, pavola med jordbærtopping, og den herlige gulrotkaken fra ROOM, som har eple, sjokolade og masse annet godt i seg. Fire fantastiske oppskrifter som mååå testes! Shade: Hvilke oppskrifter var det du fant som lignet på de Oreo-kakene fra Peppes? Jeg har også forelsket meg helt i disse, og er på jakt etter en oppskrift slik at jeg kan lage dem selv.
Shade Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2010 Det ser ut til at det blir mye baking på meg fremover Hvis du søker på Oreo får du opp mange forskjellige oppskrifter, de jeg tror er nærmest peppes sin er: Oreo bars (uten valnøtter) eller Oreo Cream Cheese Brownies. Men jeg må selvfølgelig prøve de før jeg kan si noe med sikkerhet Skal sette i gang på fredag
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Detsoteliv.no er min bibel. Min favoritt derfra er zebra bars. De må prøves.
Shade Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2010 De så gode ut! Jeg er redd jeg kommer til å trille ut av døren til slutt når jeg er ferdig med å pløye meg gjennom alle oppskriftene Hm, kanskje jeg skal invitere til kaffe og kaker i helgen så slipper jeg og sambo å bli fristet til å spise opp alt selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå