Gå til innhold

Treningsenter


kriztine

Anbefalte innlegg

Jeg er student og har ikke råd til å betale 5-600 kr mnd , er det noen som vet om billige treningssentre i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er student og har ikke råd til å betale 5-600 kr mnd , er det noen som vet om billige treningssentre i Trondheim?

Da jeg studerte i Trondheim trente jeg gjennom Studentsamskipnaden. De har senter på Gløs og Dragvoll, og jeg innbiller meg at jeg betalte noe ala 600 i året (men det er et par år siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du ikke er avhengig av å gå på gruppetimer så er det åpnet ett nytt senter på bakklandet i Trondheim. Club Fitness heter det og det koster bare 299 i mnd, ingen innmeldingsavgifter og heller ingen binding så da kan du være medlem de mnd du har råd:) og så er det utrolige bra åpningstider der.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg studerte i Trondheim trente jeg gjennom Studentsamskipnaden.

Jepp. Meningsløst å betale i dyre dommer når du kan trene et semester for omtrent samme prisen som en måned på et privat senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren gjennom SiT! Det er treningssenter på Dragvoll og på Gløshaugen, de har mange gruppetimer og lange åpningstider, og koster 550,- året eller 350,- halvåret for NTNU-studenter, 100kr mer for HIST/DDMM osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...