Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hei. Jeg er en jente på 35 år som lenge har ønsket å fettsuge mage. Jeg er ikke overvektig (165 cm og 57 kg) men pga PCOS har jeg skikkelig mage og denne går ikke bort med trening. Legen sier det også er nærmest umulig å trene bort magefettet med denne diagnosen. Så nå vil jeg så gjerne høre om noen av dere har gjort dette inngrepet. Ble resultatet bra, var det smertefullt, stygge arr osv. Har selvsagt søkt mye om dette på nettet, men vil så gjerne høre fra noen som har gjennomgått denne behandlingen. Overøs meg meg all info rundt dette, jeg blir så takknemmelig til dere som kan fortelle meg hvordan dette var/er for dere. Har også fått anbefalt Volvat, noen erfaringer rundt dette? Ekstra dyktige kirurger noen steder? Tusen takk til deg som svarer!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå