Gjest Eurodice Skrevet 4. februar 2010 #1 Del Skrevet 4. februar 2010 Som tittelen sier, hva betyr aka? Jeg har sett dette flere ganger i flere fora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 4. februar 2010 #2 Del Skrevet 4. februar 2010 AKA = "also known as" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkelitn Skrevet 4. februar 2010 #3 Del Skrevet 4. februar 2010 Som tittelen sier, hva betyr aka? Jeg har sett dette flere ganger i flere fora. also known as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #4 Del Skrevet 4. februar 2010 er ikke det det samme som alias, eller lignende iallefall. Altså hvis jeg heter Siv Monsen men har et kallenavn som er Marlo Bygg, så kan man si; "Jeg hørte at Siv Monsen aka Marlo Bygg skrev en bok" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. februar 2010 #5 Del Skrevet 4. februar 2010 Hjertelig takk til dere begge for raske svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå