Gå til innhold

Ny mobil - SE Xperia vs Aino?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkelitn
Skrevet
Skal få ny mobil via jobben, og vipper mellom disse to:

https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/...d/5776/action/1

http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...csson-u10i-aino

Noen som har noen erfaring med dem? Tips til andre mobiler? Nokia er helt uaktuelt, iPhone kan være et alternativ.

jeg og min samboer kjøpte oss hver sin aino for knappe 2 mnd siden. vi begge har samme problem. touchscreen låser seg titt og ofte, hvor vi da må restarte mobilen får å få den til å funke. musikken slår seg på selv, nettet kobler seg til selv. og kameraet som man tror er supert(!), suger tiss:)

Skrevet

Hm, pokker og, jeg som holdt en knapp på Aino! :(Takk for svar :)

Skrevet

Hvis du klarer å vente et par måneder kommer Xperia X10 (sannsynligvis mars/april), og den ser veldig, veldig lovende ut. ;)

Skrevet

Xperia er helt forferdelig,beklager å måtte si det.

Aino har fått gode test-resultat.

Men okei,hvis du kan velge iPhone syns jeg du skal gå for den,gøy sak!

Gjest padawan
Skrevet

Jeghar hatt Xperia X1 og er strålende fornøyd med den. jeg vil faktisk påstå det er den beste telefonen jeg noen gang har hatt. som nevnt i tråden vil jegle jeg ha ventet et par måneder og kjøpte den nye utgaven som sikkert har flere finesser.

når det gjelder problemene som lykkelitn beskriver høres dette veldig ut som et software-problem. en oppdatering av programvaren pleier som regel å løse dette.

• 3 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Xperia er helt forferdelig,beklager å måtte si det.

Aino har fått gode test-resultat.

Men okei,hvis du kan velge iPhone syns jeg du skal gå for den,gøy sak!

vet er en ell gammel tråd. men jeg vil gjerne vite hvorfor du syntes den er så forferdelig

Skrevet (endret)

Jeg var så fornøyd med Aino i begynnelsen. Men fy fasan så treg den er nå, media delen spesielt! Og å ta impulsbilder er helt håpløst.. Arrrgh

Endret av pittie
Skrevet

Aino er bedre

Skrevet

i steden for å bare rope ut om ting som er bedre. vennligst forklar hvorfor ting er bedre og om du faktisk har prøvd begge mobilene i mere enn en time

Skrevet

TS her :) jeg endte opp med Aino og er veldig fornøyd. hadde litt issues med treghet og mediadelen som låste seg, men lastet ned en SW oppgradering, og nå funker den som rakkern. liltt treg å ta bilder, som en annen skrev her; men det er stort sett når det er litt lite lys.

Skrevet

Jeg var så fornøyd med Aino i begynnelsen. Men fy fasan så treg den er nå, media delen spesielt! Og å ta impulsbilder er helt håpløst.. Arrrgh

Har du kjørt noen oppgraderinger?

Skrevet

Har du kjørt noen oppgraderinger?

Takk for tips, hadde glemt av å gjøre det på et par måneder. Telefonen ble bare en ubetydelig porsjon raskere.. Jaja, er vel bedre enn ingenting :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...