Gå til innhold

gamle hus og hager.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Vil bare tipse om en link til et blad som har fokus på hvordan man kan ta vare på og restaurere gamle hus og hager: gamlehusoghager.no

Jeg har kjøpt Gård & Torp noen ganger, og det er jammen på tide at det kommer et norsk blad med samme fokus! :jepp: Det trengs mer kunnskap om dette.

Det er litt i samme gate som Lev Landlig, men med mer fokus på bygninger og restaurering m.m. :danser:

Endret av markblomst
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Det så kjempefint ut. Jeg er så lei av f.eks. "Bonytt", det er umulig å skjeldne de ulike utgavene fra hverandre, de er jo helt like! Alt er HVITT, kjedelig og sjelløst, man blir jo snøblind av mindre.

Så hurra for et alternativ med historie, personlighet og sjel!!

Skrevet (endret)

Hei Blåklokke!

Ja, ikke sant! Jeg er så enig i at mange av bladene er like! Bonytt og bobedre er litt for minimalistisk og ensformig for min del ihvertfall. Jeg kjøper Vakre Hjem og Interiør, Lev Landlig og Bolig Pluss. De har hver sine spesialiteter og passer ihvertfall min smak og livsstil som hånd i hanske! :duskedame: Har stooor sans for personlige, tidløse, kreative løsninger, det å bruke det man har og gjenbruk! :jepp: Liker ting med historie og sjel jeg også!

Endret av markblomst
Skrevet (endret)

Jeg har nettopp sendt inn bestilling på abbonement. Er ellers inne på siden til Gamle Hus & Hager på facebook. Har laget profil inne på diskusjonsforumet på "direktesiden" til GHH, men det forumet ser ikke ut til å funke. Har forsøkt å legge inn samme spørsmål to ganger uten at det er kommet fram.

Jeg elsker mitt (vel, min mann og jeg sitt) gamle hus. Hagen får komme etterhvert. Men er det noen med grønne fingre som ikke har egen hage å ta tak i, er det bare å komme hit! :fnise:

Har dere forslag til andre, og ikke minst aktive forum for oss som elsker gamle hus?

Endret av Troyamin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...