Gjest raf Skrevet 10. august 2011 #21 Skrevet 10. august 2011 Tråden er halvannet år gammel, så direkte tips til trådstarter nytter sikkert ikke. Men det kan jo selvsagt hjelpe andre.
Gjest anonym Skrevet 2. mars 2012 #22 Skrevet 2. mars 2012 idiot er han. kast han ut! jeg har selv brukt En god del kurer. og har sluttet! det er godt og være uten. men tenker hele tiden på og ta en kur igje. Men Tar meg i nakken og sier nei. men fort jeg skal Begynne og trene igjen klarer jeg som regel maks 1 mnd. Så blir jeg forbanna og sier Faen jeg er svak. Savner gammle meg. Og gir faen i all trening. blir negativ til alt. Sykelig sjalusi. Sliter med selv bilde. Og livet er ett helvete. Gir Mere og mere Faen i alt! til og med på jobb. Nå bruker jeg ingen ting, men er Sint på alle jeg ser som har det morsomt eller har en samtale. har blitt en enstøing. Og værre blir det med åra. er snart 26år. begynnte når jeg var 19 sluttet når jeg var 23 år. hater alt rundt meg. Meg selv og alt annet. blitt egoist,Gir faen.sykelig sjalusi, osv osv. Lykke til de som vil bruke. Anbefaller ikke det. Endelig Så er Det store Nettverket TATT Kanskje så vi får bort alle de idioten som Meg. Gå inn på steroider.net der står det mye ellers TAKK FOR MEG Jævla idioter
Gjest ketil enger Skrevet 23. september 2013 #24 Skrevet 23. september 2013 Nå må dere slutte å kalle han kjæresten hennes for alt mulig rart, begynne å tenke litt på hva som ligger under alt dette, for det er der dette ligger. Han har et problem, men gjør feil med problemene sine. Jeg vil bare si at jeg faktisk er en tidligere bruker av anabole steroider...var også i et forhold som demmes, men jeg mente jeg kunne og ville ta mine egene avgjørelser. Jeg måtte da få bestemme over min egen kropp, ikke sant? Men det ligger mer til grunn. Jeg skjønner og forstår at du elsker han, heller så hadde du ikke vært der for han. Prøv hardt mot hardt....velge deg eller bol. Det er ikke vanskelig det....det er snakk om enten bol eller flott kjærlighet fra jenta si. Men jo, det er faktisk vanskelig å velge. Det er fordi han har fucket opp hjernen sin. Derfor kan det hende han faktisk kan velge bol heller enn flott deilig kjærlighet fra kjæresten din. Dette er et sammensatt og komplisert. For det er ikke bare bare her. Jeg begynte selv å gå til psykolog, men først var jeg hos en psykiater på ressurssenter i Lillestrøm. Han jeg gikk til, som forandret livet mitt er Shaigany. Han er fantastisk rå og dyktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå