Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt dilla på tomatsuppe, men har ikke så mange gode forslag til hva slags grønnsaker jeg kan ha i suppa.

Det eneste ”grønne” jeg har kommet på å ha i tomatsuppa er til nå løk, men er det noen andre grønnsaker som passer godt i tomatsuppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har fått litt dilla på tomatsuppe, men har ikke så mange gode forslag til hva slags grønnsaker jeg kan ha i suppa.

Det eneste ”grønne” jeg har kommet på å ha i tomatsuppa er til nå løk, men er det noen andre grønnsaker som passer godt i tomatsuppe?

Selleri og gulrot, smått hakket, og røde linser(ikke akkurat grønnsak, men sunt og mettende).

En annen variant er med paprika og squash.

Skrevet

*løk i ulike varianter

*paprika

*gulrot

*purre

Skrevet

Takk for gode tips! Nå blir tomatsuppa ganske mye mer spennende! :)

Skrevet

Spinat er godt i supper, og så er det supersunt.

Skrevet

Løk, purre evt. litt vårløk er nydelig. Og noen båter med hardkokt egg.

Skrevet

Jag brukar ha i spenat eller broccoli. :) Och lök så klart! Persilja är jättegott om sommaren også.

Skrevet

Løk, hvitløk, kålrot, gulrot, potet, alle slike ting går spesielt bra om man har stavmikser :) Jeg synes også det kan være godt med mais i til en mer mexikansk versjon, da er det godt å krydre med spisskummen og chili og gjerne ha over rømme og revet ost.

• 1 måned senere...
Gjest navnelapp
Skrevet (endret)

Eg fekk servert ein slik meksikansk variant med lett knuste tortillachips på - kjempegodt! Og viss det er masse grønnsaker i suppa og den er køyrt gltt med stavmiksar er det iallfall ein sikker måte å få grønnsakene i ungane på....

Endret av Alt godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...