Pingting Skrevet 4. februar 2010 #21 Skrevet 4. februar 2010 Det finnes ja, og de har gjerne masse hår ellers på kroppen. Jeg bryr meg ikke så veldig om akkurat det, han må få ha det som han vil, jeg har prøvd andre ekstremen også, lenger hår enn tisselur. Ammagawd. Vær så snill å si at han hadde superlangt hår?
Tempus Fugit Skrevet 4. februar 2010 #23 Skrevet 4. februar 2010 Har selv hatt en liten "jungel", glattbarbert, og for tiden går det i stussing. Glattbarbert var deilig med en gang, men kan bli litt piggete etter hvert hvis en ikke passer på... Hun som jeg var sammen da jeg gjorde det sa at hun ville prøve det, derfor ble det sånn. Senere ble det gjort om til å bare stusse det, og jeg mener at det ser best ut på meg. Eventuelt kan jeg ha gjerne ha stussing med en glatt pung.
~Maja~ Skrevet 4. februar 2010 #24 Skrevet 4. februar 2010 Finnes det virkelig menn som har hår ellers som barberer vekk alt nedentil!? Det må jo se helt forjævlig komisk ut? Kan se for meg at det ser litt merkelig ut ja. Heldigvis har jeg en hårløs mann. Da funker glattbarbert særdeles bra.
Chandler Bing Skrevet 5. februar 2010 #25 Skrevet 5. februar 2010 Ja til pikk!*sulteforet* Det må da kunne la seg ordne for ei dame som deg
Lykkelitenen Skrevet 5. februar 2010 #26 Skrevet 5. februar 2010 Ja til hår! Hår er nammenam! Stuss gjerne så man finner utstyret, men resten av kroppen skal være dekket av hår *sikle*
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #28 Skrevet 8. februar 2010 Gjør ikke no om han tar alt, men ser ikke helt poenget, liker det litt mandig sånn egentlig. Men ikke "jungel" som nevnt tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #29 Skrevet 8. februar 2010 Jeg takler ikke busk på hverken mann eller dame. Spar meg, vil ikke ha hår i maten jeg heller! Men barbert er ikke nødvendig (med unntak av pung), men det må stusses til nogenlunde kort.
Gjest billy Skrevet 27. juni 2011 #30 Skrevet 27. juni 2011 Liker å være silkeglatt i bittesmå gjennomsiktige G-strings!
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #31 Skrevet 27. juni 2011 Vekslende stil her Vokser jo ut igjen ganske fort, så her er det glatt ei stund og så stussing inntil alt rakes vekk igjen
Gjest Seniorita Skrevet 27. juni 2011 #32 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Hva syntes egentlig jenter om glattbarberte menn? Har hatt noen ons og elskere opp gjennom åra, og det virker som om de fleste likte det. Men har hørt litt forskjellig, noen syntes det er mer mandig med hår. Hva syntes dere? Glatte menn er ikke sexy! Hår på mage, bryst, bein, armer og ansikt det er sexy! Endret 27. juni 2011 av Seniorita 1
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #33 Skrevet 27. juni 2011 Jeg tror at dette med hår på menn og hva jenter synes har veldig mye med alderen på damene å gjøre. På meg virker det generelt som om yngre jenter er mer fan av gutter uten hår noen steder...mens etter som damene blir eldre så ønsker de mer hår på mannen...blandt annet for å ligge å kose med håret på kassa !!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #34 Skrevet 27. juni 2011 Glatte menn er ikke sexy! Hår på mage, bryst, bein, armer og ansikt er sexy! Takk "Seniorita". Jeg er for øvrig helt enig med deg, glatte menn ser homofile ut. Ikke sexy!
Gjest Seniorita Skrevet 27. juni 2011 #35 Skrevet 27. juni 2011 Jeg tror at dette med hår på menn og hva jenter synes har veldig mye med alderen på damene å gjøre. På meg virker det generelt som om yngre jenter er mer fan av gutter uten hår noen steder...mens etter som damene blir eldre så ønsker de mer hår på mannen...blandt annet for å ligge å kose med håret på kassa !! Det må være unge jenter under 20 da, siden jeg er 21 og elsker manndige menn!
Gjest Seniorita Skrevet 27. juni 2011 #36 Skrevet 27. juni 2011 Takk "Seniorita". Jeg er for øvrig helt enig med deg, glatte menn ser homofile ut. Ikke sexy! 1
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #37 Skrevet 27. juni 2011 Det må være unge jenter under 20 da, siden jeg er 21 og elsker manndige menn! Har ingen formening om hvor den "grensa" er... men er nå min oppfatning hvertfall
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. juni 2011 #38 Skrevet 27. juni 2011 Glatte menn er ikke sexy! Hår på mage, bryst, bein, armer og ansikt det er sexy! Hvorfor ikke på ryggen?
Obelix Skrevet 27. juni 2011 #39 Skrevet 27. juni 2011 Det er rivi av det i heftige orgasmer ved misjonærpuling....
Glukk Skrevet 27. juni 2011 #40 Skrevet 27. juni 2011 Glatte menn; ikke fint. Kortklipte menn; deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå