lmn Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hei:) Jeg har et spørsmål angående mens. Til vanlig pleier jeg blø mye de dagene jeg har mensen, og bruker ob rosa, den nest største. Men sist mens så blødde jeg nesten ingenting, og kunne bruke den gule typen, altså den minste, uten å "blø de helt ut". Jeg lurer da på hva det kan komme av? Noen som vet noe om dette eller har opplevd noe lignende? Setter stor pris på svar;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå