Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen i morgen på grunn av sterke menssmerter, og har en mistanke om at dette kan skyldes endometriose. Jeg har hatt smerter i flere år, men har alltid blitt fortalt at menssmerter er normalt. Det jeg er litt usikker på er om legen vet noe om endometriose i det heletatt, ettersom det er mange leger som ikke vet noe særlig om denne sykdommen, og om dette er tilfellet så kommer jeg vel ikke så veldig langt med dette legebesøket?

Er det noen av dere som har endometriose som kan fortelle litt om hvordan dere fant ut at dere hadde det, og hva dere sa til legen som gjorde at dere fant ut hva det var?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg skal til legen i morgen på grunn av sterke menssmerter, og har en mistanke om at dette kan skyldes endometriose. Jeg har hatt smerter i flere år, men har alltid blitt fortalt at menssmerter er normalt. Det jeg er litt usikker på er om legen vet noe om endometriose i det heletatt, ettersom det er mange leger som ikke vet noe særlig om denne sykdommen, og om dette er tilfellet så kommer jeg vel ikke så veldig langt med dette legebesøket?

Er det noen av dere som har endometriose som kan fortelle litt om hvordan dere fant ut at dere hadde det, og hva dere sa til legen som gjorde at dere fant ut hva det var?

Jeg har selv heldigvis aldri hatt noen underlivssykdommer, så på dette området er jeg temmelig blank mtp. å gi råd. Jeg kjenner en dame i samme by hvor jeg bor. Hun heter Katarina Magnus og har kjempet mot helsevesenet i mange år før hun omsider ble tatt på alvor. Les hennes historie på google!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...