Ina90 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal til legen i morgen på grunn av sterke menssmerter, og har en mistanke om at dette kan skyldes endometriose. Jeg har hatt smerter i flere år, men har alltid blitt fortalt at menssmerter er normalt. Det jeg er litt usikker på er om legen vet noe om endometriose i det heletatt, ettersom det er mange leger som ikke vet noe særlig om denne sykdommen, og om dette er tilfellet så kommer jeg vel ikke så veldig langt med dette legebesøket? Er det noen av dere som har endometriose som kan fortelle litt om hvordan dere fant ut at dere hadde det, og hva dere sa til legen som gjorde at dere fant ut hva det var?
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal til legen i morgen på grunn av sterke menssmerter, og har en mistanke om at dette kan skyldes endometriose. Jeg har hatt smerter i flere år, men har alltid blitt fortalt at menssmerter er normalt. Det jeg er litt usikker på er om legen vet noe om endometriose i det heletatt, ettersom det er mange leger som ikke vet noe særlig om denne sykdommen, og om dette er tilfellet så kommer jeg vel ikke så veldig langt med dette legebesøket? Er det noen av dere som har endometriose som kan fortelle litt om hvordan dere fant ut at dere hadde det, og hva dere sa til legen som gjorde at dere fant ut hva det var? Jeg har selv heldigvis aldri hatt noen underlivssykdommer, så på dette området er jeg temmelig blank mtp. å gi råd. Jeg kjenner en dame i samme by hvor jeg bor. Hun heter Katarina Magnus og har kjempet mot helsevesenet i mange år før hun omsider ble tatt på alvor. Les hennes historie på google!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå