Ivine Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har hatt problemer med tilbakevendende soppinfeksjoner fra jeg var 14 til dags dato (jeg er nå 23). Jeg har alltid bare brukt canestenkurer fra apoteket, og har også prøvd diflucan- både engangs, og en ukes kur, men det kommer alltid tilbake. Nå har jeg fått nok (og har også lest om faren med å overdrive bruken av Canesten her), og skal til legen imorra. Jeg vil bare ikke møte opp "uforberedt". Hvis noen har noen forslag til behandling som virker hadde det vært fint å høre om det, så jeg har noe å komme med hos legen. Vil bare ikke bli sittende med samme gamle canestenen som alltid.. Setter pris på alle svar. Ivine
Snurrepippen Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Hei Jeg har hatt samme probem i mange år. Jeg fikk en aha-opplevelse da jeg skulle gå ned noen kilo før jeg skulle gifte meg - begynte på lavkarbo-diett (kutte ut sukker, kutte ned på hveteprodukter og andre karber) og tror du ikke soppinfeksjonene forsvant sdamme veien som kiloene?? Lettelse :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå