Belima Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Trenger ny fargepatron til min kombiskriver. Har sett litt på nettet, men finner ikke ut hvilken patron jeg skal kjøpe eller hvor det lønner seg å handle? Er det noen som vet hva slags jeg må kjøpe som kan hjelpe meg? Har tidligere bare kjøpt i butikk. Vil bli veldig takknemmelig for hjelp.
Belima Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2010 Er det ingen som kjøper blekkpatroner på nettet som kan hjelpe meg?
Hinata Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Har ingen erfaring med siden men inkclub kan være et alternativ?
Rosalie Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Her: http://www.inkclub.com/ProductList.aspx?Ct...;Model=PSC+1300
Belima Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2010 Takk for hjelpen. Nå blir det farger her snart.
Zinnia Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 HP patroner er myye billigere på shopping4net enn på inkclub.
Linoge Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Also, if you use a cartridge that is not HP (which means, inkclub, shopping4, etc) you void your warranty. I used to work with 1st line support. If your printer dies after using anything else than HP certified cartridge, the stores will give you hell... :/ -L.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå