Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #1 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skulle kjøre ut fra parkeringsplass og var i siget, jeg så det var en bil lengre bak, men plutselig er hun foran meg og jeg MÅKKER inn bremsa..skulle ikke hun ha venta??ble riper på min og hennes bil.. hun spurte om jeg ikke så henne, men så sa hun at vi skulle bare ordne det seinere(jeg spurte etter navn og adresse)...akkurat som om det ikke var noe big deal for henne... føler at det er hennes feil og ikke MIN..hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #2 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis du kjørte inn i henne bakfra er det din feil, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #3 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis du kjørte inn i henne bakfra er det din feil, uansett. ja for jeg klarte jo ikke bremse fort nok for hun var jo der bare plutselig foran meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #4 Del Skrevet 3. februar 2010 Er vanskelig å forstå hva som skjedde fra forklaringen din, men jeg vil tro det er din feil siden du var på vei ut av parkeringsplass og du traff henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #5 Del Skrevet 3. februar 2010 Er vanskelig å forstå hva som skjedde fra forklaringen din, men jeg vil tro det er din feil siden du var på vei ut av parkeringsplass og du traff henne. men hun var OGSÅ på tur ut fra parkeringsplassen skjønner du..bare BAK meg...og PLUTSELIG foran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest nummer 1122343345345 Skrevet 3. februar 2010 #6 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skulle kjøre ut fra parkeringsplass og var i siget, jeg så det var en bil lengre bak, men plutselig er hun foran meg og jeg MÅKKER inn bremsa..skulle ikke hun ha venta??ble riper på min og hennes bil.. hun spurte om jeg ikke så henne, men så sa hun at vi skulle bare ordne det seinere(jeg spurte etter navn og adresse)...akkurat som om det ikke var noe big deal for henne... føler at det er hennes feil og ikke MIN..hva mener dere? Hvis du ikke klarer å gi en bedre beskrivelse så får du iallefall skylden. Det jeg fikk med meg var at du var i ferd med å kjøre ut fra en parkeringsplass, men at en annen bil teleporterte seg på mystisk vis foran deg og at det ble riper. Den andre skulle ha ventet? Hvorfor? Hvor kom hun fra? Hvor skulle hun? Hvorfor stoppet du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #7 Del Skrevet 3. februar 2010 Din feil om du har kjørt på en annen bil bakfra, uansett situasjon. En gammel ex av meg kjørte i et boligfelt, hvor en annen kjørte forbi han i ganske høy hastighet for så å smelle seg inn foran han og bråbremset. Det ble min ex sin feil og han måtte betale. Eneste måten man evnt kan unngå at det går på deg, er øyenvitner, kameraovervåkning eller lignende som kan bevise at den andre føreren kjørte på en såpass uforsvarlig måte at du umulig kunne forutse det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #8 Del Skrevet 3. februar 2010 men hun var OGSÅ på tur ut fra parkeringsplassen skjønner du..bare BAK meg...og PLUTSELIG foran ..det er derfor vi har speil på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #9 Del Skrevet 3. februar 2010 ja for jeg klarte jo ikke bremse fort nok for hun var jo der bare plutselig foran meg... Men sånn er det bare. Hvis du kjørte på bakfra er det din feil uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 3. februar 2010 #10 Del Skrevet 3. februar 2010 Rygget du ut fra plassen din, og så kjørte du rett i henne? Litt vanskelig å forstå ut fra forklaringen din. Men umiddelbart hørtes det da ut som det var din feil, siden du kjørte ut av en plass og hun kom kjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #11 Del Skrevet 3. februar 2010 er vell feil å si at hun kom FORAN meg..hun kom på _siden_(jeg hadde retta opp bilen og begynt å svinge ut)(skade på min høyre side på støtfanger og hennes venstre side støtfanger..)(vanskelig å forklare slik som dette), men det var akkurat som om hun skulle forte seg å smyge forbi meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 3. februar 2010 #12 Del Skrevet 3. februar 2010 Fortsatt veldig vanskelig å forstå forklaringen din ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #13 Del Skrevet 3. februar 2010 PRØVER PÅ NYTT: jeg hadde rygget ut(sto med fronten mot grøfta og måtte altså rygge for så å svvinge til høyre for å komme meg ut av parkeringsplassen..da var det ingen bil der)idet jeg har retta opp bilen og skal kjøre videre og ut av parkeringsplassen ser jeg bilen komme i fart ut fra parkeringsplassen henne også og liksom"skjærer" seg forbi meg så fort at jeg IKKE klarer å bremse før det er for sent! jeg treffer som sagt henne i venstre side bake og jeg får da min skade på høyre side fremme...mere forståelig? begge kom fra parkeringsplassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 3. februar 2010 #14 Del Skrevet 3. februar 2010 Rygget hun ut fra sin parkeringsplass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest nummer 1122343345345 Skrevet 3. februar 2010 #15 Del Skrevet 3. februar 2010 PRØVER PÅ NYTT: jeg hadde rygget ut(sto med fronten mot grøfta og måtte altså rygge for så å svvinge til høyre for å komme meg ut av parkeringsplassen..da var det ingen bil der)idet jeg har retta opp bilen og skal kjøre videre og ut av parkeringsplassen ser jeg bilen komme i fart ut fra parkeringsplassen henne også og liksom"skjærer" seg forbi meg så fort at jeg IKKE klarer å bremse før det er for sent! jeg treffer som sagt henne i venstre side bake og jeg får da min skade på høyre side fremme...mere forståelig? begge kom fra parkeringsplassen.. Kom hun fra en annen "vei" på parkeringsplassen? Inn foran deg fra høyre? Eller kom hun bakfra og passerte deg på høyresiden? Stod hun stille da dere kolliderte? Hadde hun passert deg og bremset så opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #16 Del Skrevet 3. februar 2010 Rygget hun ut fra sin parkeringsplass? hun var kommet ut fra sin parkeringsplass og skulle også ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #17 Del Skrevet 3. februar 2010 Kom hun fra en annen "vei" på parkeringsplassen? Inn foran deg fra høyre? Eller kom hun bakfra og passerte deg på høyresiden? Stod hun stille da dere kolliderte? Hadde hun passert deg og bremset så opp? samme"vei". hun kom foran meg på høyre side...hun var i fart når vi traff..jeg måtte jo måkke inn bremsa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #18 Del Skrevet 3. februar 2010 Dette kan høres ut som et tilfelle av skylddeling. Denne tråden får meg til å innse hvor vanskelig det kan være å avgjøre skyldfordeling for en stakkar i forsikringsselskapet som bare har to fortellinger å basere seg på. Det er ikke rart at det ofte blir skylddeling hvis folk ikke tegner opp og beskriver ulykken bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #19 Del Skrevet 3. februar 2010 hun var kommet ut fra sin parkeringsplass og skulle også ut... Dette høres ut på meg som om er din feil, helt og holdent - du skriver at hun var kjørt ut fra sin parkeringsplass, og at du plutselig oppdaget henne da det var for sent. Det at hun rakk å komme opp på siden din før du oppdaget henne, og du da skulle rette opp bilen for å kjøre videre, betyr jo at hun hadde kommet "lenger" enn deg i prosessen, og jeg ser dermed ingen annen fasit enn at du har skyld i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 3. februar 2010 #20 Del Skrevet 3. februar 2010 Dette høres ut på meg som om er din feil, helt og holdent - du skriver at hun var kjørt ut fra sin parkeringsplass, og at du plutselig oppdaget henne da det var for sent. Det at hun rakk å komme opp på siden din før du oppdaget henne, og du da skulle rette opp bilen for å kjøre videre, betyr jo at hun hadde kommet "lenger" enn deg i prosessen, og jeg ser dermed ingen annen fasit enn at du har skyld i dette. hun var ikke kjørt ut da jeg så etter biler..ser nå hva jeg skreiv...mente at jeg SÅ ikke henne komme UT fra SIN plass..så hun akkurat når det var for sent..akkurat som hun hadde tenkt"åh nå skal jeg klare å smyge meg foran henne i full fart" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå