Gå til innhold

Kelkoo er bare humburg


BK

Anbefalte innlegg

Nettsøkeren for billige flyreiser og varer Kelkoo er bare humburg i hvertfall når det gjelder flyreiser. Jeg skulle til London og søkte hos dem de sa de fant den billigste biletten. Men den gang ei. Den billigste de fant var hos Norwegian den var på 1600kr men nor jeg gikk på Norwegian fikk jeg bilett på samme avgang for 1000kr tur retur. Det samme viste seg med biletter hos SAS og BA. Kelkoo lurer folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det kun er de bedriftene som betaler for det som er med i Kelkoo. Det vil si at de ikke gir noe riktig bilde av hvem som er billigst i landet - bare hvem av de som har "kjøpt seg inn" hos Kelkoo som er billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok også riktig. Jeg søkte på Sandefjord London men fikk ikke opp Ryanair, som er billigst. Men fra Oslo så hadde Kelkoo både SAS og BA men jeg fikk mye billigere biletter ved å søke direkte hos SAS og BA en den prisen Kelkoo oppga med de samme flyselskapene. Så selv på de bedriftene som er med i Kelkoo får du ikke billigste pris selv om Kelkoo reklamerer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg har hørt at det kun er de bedriftene som betaler for det som er med i Kelkoo. Det vil si at de ikke gir noe riktig bilde av hvem som er billigst i landet - bare hvem av de som har "kjøpt seg inn" hos Kelkoo som er billigst.

Helt riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...