Gjest anonymus Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er plaget med gjentatte "kuler" av talg i underlivet/på kjønnsleppene og av og til blir de betente og vonde. Er det noen andre som også er plaget med dette, og som har noen råd til meg om hvordan jeg kan bli kvitt det? Hva skyldes det? Synes det er pinlig å gå til lege med det... Hvis noen kan hjelpe, setter jeg stor pris på det!
Gjest megvel Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hvis det er herpes du mener tror jeg ikke du kan gjøre annet enn å vente på at det går over...
Gjest anonymus Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hvis det er herpes du mener tror jeg ikke du kan gjøre annet enn å vente på at det går over... Det er ikke herpes da det ikke er sår, og gjør heller ikke vondt til vanlig. Det er bare av og til at de "klumpene" blir betente, røde og vonde. Det ser ut som det er tilstoppede talgkjertler. Er det ingen andre som har problemer med det?
Miss Puddel Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 hvis du bruker å barbere deg nedentil bør du i allefall slutte med det.
*Numi* Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har ikke problemer med det, men har hatt slike tilstoppede talgkjertler i underlivet fra tid til annen. Veldig ømt ja, men det går over og er ikke farlig, så vidt meg bekjent. Er du veldig plaget hjelper det kanskje med en tur til legen?
Gjest anonymus Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 hvis du bruker å barbere deg nedentil bør du i allefall slutte med det. Takk for tips og svar. Og da bærer det over til neste spørsmål: Jeg har PCOS som fører med seg ganske kraftig hårvekst nedentil. Så hva er alternativet til barbering? Jeg har vært inne på tanken om at barberingen ikke gjør ting bedre, og prøvd å redusere på barberingen, men jeg klarer ikke gå rundt som Godzilla heller.. Det er allslags problemer en skal ha!
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Takk for tips og svar. Og da bærer det over til neste spørsmål: Jeg har PCOS som fører med seg ganske kraftig hårvekst nedentil. Så hva er alternativet til barbering? Jeg har vært inne på tanken om at barberingen ikke gjør ting bedre, og prøvd å redusere på barberingen, men jeg klarer ikke gå rundt som Godzilla heller.. Det er allslags problemer en skal ha! Alternativet til barbering er å bruke saks og stusse håret og ellers la området være i fred.
Gjest anonymus Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Hva med voksing eller laser? Takk for tips. Har du prøvd voks eller laser down below? Kjenner jeg sliter litt med tanken på å brette beina ut for å vokse innimellom alt det der. Urgh! Laser.. hm... hvor går man for å finne ut om det går an?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå