Nala Skrevet 4. september 2003 #21 Skrevet 4. september 2003 Black design har utrolig mye fint. Selv er jeg hekta på rammene deres. Driver en prosess hvor jeg bytter ut alt av bilderammer i stua med disse rammene. Og flittig bruker av klubbkortet :D
Anie Skrevet 4. september 2003 #22 Skrevet 4. september 2003 Black Design ja!!! Jeg bladde i det siste bladet deres for for et par dager siden og måtte bare legge det fra meg. Plutselig fikk jeg lyst på minst halvparten av beholdningen deres - men det ble brått masse penger det Det er vel best å nøye seg med et par ting av gangen kanskje
Anie Skrevet 4. september 2003 #23 Skrevet 4. september 2003 Kan noen fortelle meg om Black Design beholder seriene sine lenge? Jeg kunne nemlig tenkt meg å samle på noen av glassene, men har neppe råd til å kjøpe så mange av gangen. Jeg tror ikke de beholder seriene så alt for lenge, flere av tingene jeg begynte å kjøpe for litt over 1 år siden er nå ute av beholdningen dessverre Hvordan det er med glassene vet jeg ikke for det har jeg ikke sett så mye på.
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #24 Skrevet 4. september 2003 jeg begynte å samle på et service, Gobi, plutselig var det ikke mere å få av den serien
Gjest Jamila Skrevet 4. september 2003 #25 Skrevet 4. september 2003 Nå ble jeg skikkelig nysjerrig, men kommer jo ikke inn på noe annet en forsiden deres jo! Kan en av dere legge in lenke til bilder/produkter el.l. en gang til? :oops:
silja Skrevet 5. september 2003 #26 Skrevet 5. september 2003 vi fikk masse(!) til bryllupet, og det uten å ha ymtet ønske om det -men gavene ble jeg kjempeglad for, har alltid likt godt disse produktene. Vi fikk duker, pynteputer, lysestaker, fotorammer, servise (OSAKA, egentlig det som er gult inni, men byttet til beige -det blå er forøvrig også pent...) Har akkurat meldt meg i klubben, og venter på katalog!
ringblomst Skrevet 5. september 2003 #27 Skrevet 5. september 2003 Liker godt Black Design spesielt stengods-servisene deres og rammene deres. Men eier ikke annet enn noen lysestaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå