Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Black design har utrolig mye fint. Selv er jeg hekta på rammene deres. Driver en prosess hvor jeg bytter ut alt av bilderammer i stua med disse rammene. Og flittig bruker av klubbkortet :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Black Design ja!!!

Jeg bladde i det siste bladet deres for for et par dager siden og måtte bare legge det fra meg. Plutselig fikk jeg lyst på minst halvparten av beholdningen deres - men det ble brått masse penger det :roll:

Det er vel best å nøye seg med et par ting av gangen kanskje :)

Skrevet
Kan noen fortelle meg om Black Design beholder seriene sine lenge?

Jeg kunne nemlig tenkt meg å samle på noen av glassene, men har neppe råd til å kjøpe så mange av gangen.

Jeg tror ikke de beholder seriene så alt for lenge, flere av tingene jeg begynte å kjøpe for litt over 1 år siden er nå ute av beholdningen dessverre :(

Hvordan det er med glassene vet jeg ikke for det har jeg ikke sett så mye på.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg begynte å samle på et service, Gobi, plutselig var det ikke mere å få av den serien :(:(:(:(:(:(:(

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysjerrig, men kommer jo ikke inn på noe annet en forsiden deres jo!

Kan en av dere legge in lenke til bilder/produkter el.l. en gang til? :oops:

Skrevet

vi fikk masse(!) til bryllupet, og det uten å ha ymtet ønske om det -men gavene ble jeg kjempeglad for, har alltid likt godt disse produktene.

Vi fikk duker, pynteputer, lysestaker, fotorammer, servise (OSAKA, egentlig det som er gult inni, men byttet til beige -det blå er forøvrig også pent...)

Har akkurat meldt meg i klubben, og venter på katalog!

Skrevet

Liker godt Black Design spesielt stengods-servisene deres og rammene deres. Men eier ikke annet enn noen lysestaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...