monja Skrevet 3. september 2003 #1 Skrevet 3. september 2003 Noen her inne som samler på Black Design? Selv er jeg blitt helt hekta. Hvorfor samler dere, og hva har dere fra seriene??
Gjest Chica Skrevet 3. september 2003 #2 Skrevet 3. september 2003 Samler og samler... Har en del ting fra Black Desing Shop ja. Noen "afrikabilder", en del duker, noen skåler og noen lysestaker. De har masse fint! Men lenge siden jeg har vært der nå, skulle vært å henta katalog, moren til kjæresten min liker å handle julegaver der:)
Gjest Lea Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 Har ingenting, men ønsker meg disse glassene.
Mrs. B Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Har en del lysestaker derfra som vi ikke bruker.. fikk en del slike til bryllupet. Samler ikke.. er egentlig ikke helt vår stil.
Gjest Dolphina Skrevet 3. september 2003 #5 Skrevet 3. september 2003 Jeg samler ikke, men synes det er kjempefint! Har fått en del bilder, duker og lysestaker derfra! Kjempestilig synes jeg!
Malou Skrevet 3. september 2003 #6 Skrevet 3. september 2003 Oi... Har ikke hørt noe særlig om Black Design jeg da her jeg sitter i utlendighet, men det ser da ut til at de har en del jeg kunne tenke meg under 'Metall og kurver.' Passer bra til "svart og rotting" fasen min. Jennifer
Væren Skrevet 3. september 2003 #7 Skrevet 3. september 2003 De glassene var kjempefine, Lea! Hadde passet for meg! Har ikke noen spesiell Black Design butikk her i byen. Kremmerhuset, har ikke de en del fra Black Design, forresten? Hmmm... Jeg er også fan av svart og rotting etc. Har de nettsider?
Væren Skrevet 3. september 2003 #9 Skrevet 3. september 2003 Takk! Har vært inne og sjekket utvalget!
Gjest Lea Skrevet 3. september 2003 #10 Skrevet 3. september 2003 Disse glassene er også grisefine Godt at det snart er jul! :D
Usikker Skrevet 3. september 2003 #11 Skrevet 3. september 2003 Jeg har "falt pladask" jeg for Black Design-produktene.......... synes det er veldig mye fine ting der. Har både vaser, duker, lysestaker + mye småtteri derfra.
Johanna Skrevet 3. september 2003 #12 Skrevet 3. september 2003 Jeg er ganske hekta jeg og. Har noen lysestaker, blomsterpotter og duker derfra. Dessuten har jeg kjøpt kaffekopper til 12 stk. Disse heter blå natt. Produktene er jo billige så de er jo kjøpanes.
Væren Skrevet 3. september 2003 #13 Skrevet 3. september 2003 Jepp! Fikk med meg de grisefine glassene også, Lea!
Lykkeliten Skrevet 3. september 2003 #14 Skrevet 3. september 2003 Ojda - her var det en del fint! Har bestilt katalog så nå er det bare å glede seg :D Takk for tipset!!
Mistyen Skrevet 3. september 2003 #15 Skrevet 3. september 2003 Å ja, jeg digger Black Design. Vi fikk masse derfra til bryllupet vårt, og så samler jeg på serviset "Blå natt". Er med i klubben, og det er jo ganske lønnsomt om man handler myye. Har flere venninner som elsker BD så da er det enkelt å finne gaver til anledninger......
Gjest Lea Skrevet 3. september 2003 #16 Skrevet 3. september 2003 Kan noen fortelle meg om Black Design beholder seriene sine lenge? Jeg kunne nemlig tenkt meg å samle på noen av glassene, men har neppe råd til å kjøpe så mange av gangen.
Litago Skrevet 4. september 2003 #17 Skrevet 4. september 2003 Jøss! Har aldri hørt om dette merket før. :o Masse lekkert å kjøpe når jeg kommer hjem til Norge igjen! :D
majan Skrevet 4. september 2003 #18 Skrevet 4. september 2003 Heisann, ja jeg samler også på Black Design produkter, det er masse fint :D for mye..............Men nå er det ikke lenge før jeg har bursdag så da tenkte jeg og bruke pengene på litt av hvert i den nye katalogen de har kommet med...................JEG GLEDER MEG ALLEREDE! Hmm hva jeg har, jo en god del lysstaker både som henger på veggen og som står rundt om i huset, jeg har rammer, skåler, blomsterpotter etc
majan Skrevet 4. september 2003 #19 Skrevet 4. september 2003 Har ingenting' date=' men ønsker meg disse glassene. De glassene er skikkelig fine. Hadde det ikke vært for at jeg alerede samler på noen andre hadde jeg nok valgt disse
Gjest Lea Skrevet 4. september 2003 #20 Skrevet 4. september 2003 De glassene er skikkelig fine. Hadde det ikke vært for at jeg alerede samler på noen andre hadde jeg nok valgt disse Endelig noe positivt med at jeg ennå ikke har begynt å samle på glass. :D Det eneste jeg ikke liker er at stetten ser fryktelig tynn ut, noe som fungerer dårlig i hendene på sambo. Men han kan jo fortsette å bruke "kaffe"-glassene sine han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå