Reveal Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Heisann:-) Jakter på navnet på sofaen min jeg. Utseendemessig ganske lik "Sienna", men ryggputene er "rundere" (mindre) samt at 2seteren har 3 puter 3-seteren har 4. Har sett litt rundt på nett, men kan ikke finne navnet. Var i vareutvalget på begynnelsen av 2000tallet (min ble kjøpt i 02). Dersom noen i tillegg har tips om hvor jeg kan få tak i løst trekk til denne så skulle jeg blitt hoppende glad:-) Sittekomforten er som "nykjøpt", så vil helst ikke kaste for å kjøpe ny, men stoffet bærer preg av at det har "bodd" barn i den.... Endret 2. februar 2010 av Reveal
Miko Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Ta bilde av sofaen din og send til Skeidar, helt sikkert noen der som kan finne navnet. Evt. så står navnet på kvitteringen, men den har du kanskje ikke lenger? Hvis det finnes løse trekk til den er trolig også Skeidar de som fører det, men det er kanskje ikke så mange modeller man får tak i løse trekk til (har egentlig bare hørt om Ikea som har løse trekk til sofaene sine)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå