Gå til innhold

ostesmørbrød med brunost?

Fremhevede innlegg

Skrevet

fikk plutselig så lyst på ostesmørbrød ( som jeg varmer i microen) men eneste jeg har er brunost.. tror dere det er godt?? hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om noen som fikk servert pizza med brunost. De synes det var kvalmende, men kjør på. Det skader ikke å forsøke. ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ja, det er kjempegodt!! men du må ikke ha det i så lenge da, det blir fort svidd ;)

Skrevet

så morro ;) da må jeg prøve det! :) brunost på pizza hørtes ikke særlig godt ut .. :P

Skrevet
så morro ;) da må jeg prøve det! :) brunost på pizza hørtes ikke særlig godt ut .. :P

Jeg tror gjesten tullet med deg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg tror gjesten tullet med deg.

jeg tøyset ikke altså, jeg pleide å spise det da jeg var liten.

hvis du skal prøve det må du passe på å ikke brenne deg i ganen, for varmt sukker er veldig veldig varmt ;)

Skrevet

det var kjempegodt! at jeg ikke har prøvd dette før!:)

Skrevet

Jeg pleier av og til å ha brunost på toast. Veldig godt :)

Skrevet

Bestefar tvang meg en gang da jeg var liten til å prøve å grille brødskive med brunost på bålet, og det var enda bedre en hvitost syntes jeg! :fnise:

Skrevet
Bestefar tvang meg en gang da jeg var liten til å prøve å grille brødskive med brunost på bålet, og det var enda bedre en hvitost syntes jeg! :fnise:

Brødskive med brunost på bålet, er noe av det beste jeg får.

Og som toast med masse smør under. :spise:

Skrevet

Jeg også elsker varm brunost. Jeg har pleid å putte knekkebrød med brunost raskt i mikro'n, gjerne med et dryss salt på, til det så vidt bobler. Da blir det en sprø og søt/salt skorpe. Og med et tynt lag syltetøy oppå, blir det enda bedre :jepp: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...