Gjest lulua Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 fikk plutselig så lyst på ostesmørbrød ( som jeg varmer i microen) men eneste jeg har er brunost.. tror dere det er godt?? hehe
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jeg vet om noen som fikk servert pizza med brunost. De synes det var kvalmende, men kjør på. Det skader ikke å forsøke.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 ja, det er kjempegodt!! men du må ikke ha det i så lenge da, det blir fort svidd
Gjest lulua Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 så morro da må jeg prøve det! brunost på pizza hørtes ikke særlig godt ut ..
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 så morro da må jeg prøve det! brunost på pizza hørtes ikke særlig godt ut .. Jeg tror gjesten tullet med deg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror gjesten tullet med deg. jeg tøyset ikke altså, jeg pleide å spise det da jeg var liten. hvis du skal prøve det må du passe på å ikke brenne deg i ganen, for varmt sukker er veldig veldig varmt
Gjest lulua Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 det var kjempegodt! at jeg ikke har prøvd dette før!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Jeg pleier av og til å ha brunost på toast. Veldig godt
Elisabeth M Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Bestefar tvang meg en gang da jeg var liten til å prøve å grille brødskive med brunost på bålet, og det var enda bedre en hvitost syntes jeg!
Kanutten Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 Bestefar tvang meg en gang da jeg var liten til å prøve å grille brødskive med brunost på bålet, og det var enda bedre en hvitost syntes jeg! Brødskive med brunost på bålet, er noe av det beste jeg får. Og som toast med masse smør under.
NullHull Skrevet 10. februar 2010 #11 Skrevet 10. februar 2010 Jeg også elsker varm brunost. Jeg har pleid å putte knekkebrød med brunost raskt i mikro'n, gjerne med et dryss salt på, til det så vidt bobler. Da blir det en sprø og søt/salt skorpe. Og med et tynt lag syltetøy oppå, blir det enda bedre !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå