Gjest Gjest_ung_* Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 hei er det flere enn meg som får vond av å ha samleie etter å ha begynt på p-ring? hjelp?`:S
PecanPie Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Dersom du syns det er vondt å ha samleie mens du har ringen i er det ikke verre enn å ta den ut.
Gjest Gjest_ung_* Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 jepp. det funket virkelig bra! Har hatt samleie 2 ganger uten nå - og har ikke noen som helst form for vondt :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå