Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Ja, er ikke det sykt? Det er vel incest? Bare lurer på om jeg burde anmelde foreldrene mine for de bruker å ha sex sammen. Og man har jo ikke sex med familiemedlemmer. Det er jo ekkelt og ulovlig.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Ja gjør det du. De må helt klart være søsken slik som du ressonerer. Ingen tvil. Ringe polti.
Gjest incesgutten Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Ja, er ikke det sykt? Det er vel incest? Bare lurer på om jeg burde anmelde foreldrene mine for de bruker å ha sex sammen. Og man har jo ikke sex med familiemedlemmer. Det er jo ekkelt og ulovlig. Hehe... Nå er jo ikke moren og faren din i slekt men. Personlig så er incest det jeg tenner aller mest på. Uff, vet det er tabu osv men... Man er bare sånn man er Har ikke noen ekte erfaring da... Bare fantasi og tenning.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Nei, de er ikke søsken, men mann og kone. Det er jo nermere enn søsken for søsken lever man bare sammen med til man flytter hjemme fra, men mann og kone kan leve sammen fra de treffer hverandre til de dør og er regnet som den bedre halvdel. Mann og kone er jo den mermeste familien man har som voksen og da er det jo incest i følge loven.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Når man ikke engang er intelligent nok til å trolle et forum, da vet man at man sliter...
sexomaniac Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Synes du burde anmelde de! hehe.. Sexomaniac Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 4. februar 2010 av Skya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå