kisskissbangbang Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hvordan er det å spise strimlet svinekjøtt som ved et uhell har ligget (i emballasjen) på kjøkkenbenken fra klokka ti i går kveld til rundt sju i morges? Ble da lagt i kjøleskapet. Ikke anbefalt, eller går det bra?
Gjest Marlo Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Lukter det ikke vondt så hadde jeg brukt det. Hadde ikke gjort det hadde det vært kyllingfilet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå