Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Er 29 år og har gått på prevensjon siden jeg var 16. Trionetta, p-sprøyte, p-plastere, og nå vaginalringer. Men jeg liker ikke å tukle med kroppen min, og jeg liker ikke kondom. Spiral tror jeg ikke er bra da jeg ikke har fått barn. Så hva mer finnes det? Noen som har erfaring med pessar? Bare synd jeg er mest følsom helt oppi der:(
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Er 29 år og har gått på prevensjon siden jeg var 16. Trionetta, p-sprøyte, p-plastere, og nå vaginalringer. Men jeg liker ikke å tukle med kroppen min, og jeg liker ikke kondom. Spiral tror jeg ikke er bra da jeg ikke har fått barn. Så hva mer finnes det? Noen som har erfaring med pessar? Bare synd jeg er mest følsom helt oppi der:( Tok det 14 år og bli vis? Da er det avholdenhet neste,ellers må du bare ta til takke med kondomer.
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Tok det 14 år og bli vis? Da er det avholdenhet neste,ellers må du bare ta til takke med kondomer. Tekker for svar. Jeg var redd for det:(
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Tekker for svar. Jeg var redd for det:( Eller du kan kjøre "hopp av i svingen" metoden,kanskje ikke så lurt om du ikke er klar for graviditet.
fink Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Du kan jo prøve sånn computer som forteller når du er trygg og ikke? Det er null hormoner. Har ingen erfaring med det, men det høres ut som du har prøvd det meste, og er rådvill..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå