Snop Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Etter at jeg oppdaget nylig at innvandererbutikker selger gojibær ble jeg nysgjerrig på om det er flere matvarer som jeg ikke er klar over at jeg bør få i meg som selges på disse stedene?
Snasen Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ja, innvandrerbutikkene har masse gosaker som er bra for deg. Dadler, tørkede frukter, oliven i forskjellige mariander (chili f.eks), de har masse forskjellig ingefærgodteri, også har de en kremost, som er nyyyydelig. Den heter puck. Jeg tror den er veldig naturlig, og smaker himmelsk godt. Spesielt med ferske urter på. Nå var ikke dette bare godteri, men nesten alt (nesten) de har, er ofte naturlig der. I hvertfall mer naturlig enn hva vi finner i de norske butikkenes hyller. På innvandrerbutikkene i sverige har de noe ala sukkerspinn. Husker ikke nøyaktig hva det var laget av, og det er ikke like kunstig som sukkerspinn. Tror det er laget av honning, eller lignende. Det er ganske godt (men søtt). Så har man turkish delight her i norge. Gele med nøtter i. Fett, og ikke sunt, men godt. Og ikke glem alle frøene. Man blir like hektet som potetgull. Endret 2. februar 2010 av Snasen
tineline Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Alle slags bønner og linser er jo supermat! Dessuten får du jo kjøpt krydder i store pakker, samt spennende gryn og teer. Hurra for innvandrerne, som jobber mot RIMI!
Chanel.No5 Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Anbefaler alle å ta seg en runde i slike butikker, utrolig mye spennende og alternativer å velge mellom. Det er mange gode, sunne og næringsrike matvarer å finne! Endret 2. februar 2010 av Lotte28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå