Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Heisann! Jeg har lest litt rundt om dette, og noen steder står det at man ikke trenger å oppsøke lege for slike plager, mens det andre steder står at man bør oppsøke lege for å utelukke andre tilstander. Hva er det som stemmer?
Ariel Simone Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Heisann! Jeg har lest litt rundt om dette, og noen steder står det at man ikke trenger å oppsøke lege for slike plager, mens det andre steder står at man bør oppsøke lege for å utelukke andre tilstander. Hva er det som stemmer? at du bør oppsøke lefe for å utelukke andre plager. Det var det legen min sa til meg, tok et par bloprøver for å utelukke andre plager.
tineline Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Dersom du f.eks. har cøliaki og går lenge med det, kan du bli alvorlig underernært. Dersom det er snakk om Crohns, er dette en betennelsestilstand som sikkert også er fint å ha diagnostisert. Er det virkelig "kun" irritabel tarm, kan man likevel trøste seg med at man er fysiologisk frisk. Samtidig kan irritabel tarm framprovosere symptomer som ligner mange andre magetilstander, deriblant kreft. Gå til legen du. Koloskopi er ikke så veldig ubehagelig dersom du ber om avslappende.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Ok, takk for svar Da skal jeg ta det opp med ham/henne når jeg har fått byttet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå