Gjest Eurodice Skrevet 1. februar 2010 #1 Del Skrevet 1. februar 2010 I singelforumet leser jeg om en som ble dumpet med brask og bram og hadde det helt jævlig etterpå. Jeg antar at hun ikke vet hva det uttrykket betyr, for et brudd skjer vel sjelden på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Del Skrevet 2. februar 2010 Ring Kirke- og utdanningsdepartementet. Pronto! La oss innføre en eksamen i norsk språkbeherskelse som skal bestås før man får utdelt passord til kg. Eller kanskje skal man nekte adgang for mennesker som ikke har minst en batchelorgrad i norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #3 Del Skrevet 2. februar 2010 Ring Kirke- og utdanningsdepartementet. Pronto! La oss innføre en eksamen i norsk språkbeherskelse som skal bestås før man får utdelt passord til kg. Eller kanskje skal man nekte adgang for mennesker som ikke har minst en batchelorgrad i norsk? Ja, greit det - da ville i tilfelle DU blitt nektet adgang! (Jfr. baTchelorgrad???) La du merke til at innlegget er i Språk? Da er det vel ikke annet enn rett og rimelig at spørsmålet stilles? Uttrykket med brask og bram er jo selvfølgelig helt malplassert i den sammenhengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Del Skrevet 2. februar 2010 Bachelor. Gikk litt fort i svingene der. Men greit, jeg utviser meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 2. februar 2010 #5 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, greit det - da ville i tilfelle DU blitt nektet adgang! (Jfr. baTchelorgrad???) Jf. Så da sier vi hadet til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #6 Del Skrevet 3. februar 2010 I singelforumet leser jeg om en som ble dumpet med brask og bram og hadde det helt jævlig etterpå. Jeg antar at hun ikke vet hva det uttrykket betyr, for et brudd skjer vel sjelden på den måten. Jeg ser for meg fanfarer, bannere, musikkorps, snorklipping og marsipankake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #7 Del Skrevet 3. februar 2010 (Jfr. baTchelorgrad???) Jf. Så da sier vi hadet til deg også Jfr er en unormert sideform, og er den formen som benyttes i riksmål. M.a.o. lov å bruke for "menigmann", men ikke akseptert i offentlige dokumenter o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 3. februar 2010 #8 Del Skrevet 3. februar 2010 Jf. Så da sier vi hadet til deg også Der røk nok du også ut, gitt! Det heter "ha det" i 2 ord. Det begynner å tynnes i rekkene her inne etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 3. februar 2010 #9 Del Skrevet 3. februar 2010 Der røk nok du også ut, gitt! Det heter "ha det" i 2 ord. Det begynner å tynnes i rekkene her inne etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 3. februar 2010 #10 Del Skrevet 3. februar 2010 Der røk nok du også ut, gitt! Det heter "ha det" i 2 ord. Det begynner å tynnes i rekkene her inne etterhvert... Jeg tror det heter "etter hvert". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 3. februar 2010 #11 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tror det heter "etter hvert". Forumet må tydeligvis bare stenges. Det er jo ingen som har ferdighetene som kreves... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå