Gå til innhold

Heisann alle


CecilieB

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg og venter på å bli hentet til frisøren.

Nå begynner dagen vår!

Nå går det slag i slag resten av dagen, fotografen er kl.14 og vielsen kl.16.

Så nå går jeg icon_wink.gif

God helg folkens. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Gratulerer så mye på den store dagen icon_biggrin.gif

Var å sjekket web kameraene på Ba`s nettside og det ser jo ut til at du kan ta bilder i fint vær icon_smile.gif

Ønsker deg og din mann all lykke frem over og et langt og lykkelig liv sammen icon_smile.gif

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været overrasket faktisk veldig!

Senest i går kveld da vi var ute, regnet det en del.

Men det kan jo snu, men uansett bestemte vi oss for å ta bildene i musikkpaviljongen. Det blir nok bra.

Takk for tipset. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til idag......Håper dere får en uforglemmelig dag, og så håper jeg at dere ble friske alle mann.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solgløtt

Ja nå er dere allerede gift, vil jeg tro, men lykke til med resten av dagen og resten av livet, sammen med din kjære! icon_biggrin.gif

Klem fra Solgløtt, som har en uke igjen og vente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter dere vel ved middagsbordet og koser dere med god mat og morsomme taler. Håper vielsen ble vakker og at bryllupsfesten blir minnerik.

STOR gratulasjonsklem til dere fra Flo*

Velkommen inn i KGB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er dagen over, og for en dag!

Forloveren min ringte og vekket meg kl 8. Hun kom og hentet meg 9.30 og vi dro til frisøren. Vi startet med å ta kjolen ut av kjoleposen, og da fikk vi se at svigermor ikke hadde gjort som hun hadde lovet og dampe kjolen. Den var såå krøllete. Vi fikk låne en dampmaskin av en butikk nedi gaten, så vi løste det problemet.

Var ferdig med å ordne håret og sminke meg 13.40. Da hadde allerede gubben og hans forlover ventet en stund.

De var begge så nervøse at de ikke orket å sitte hjemme og vente icon_wink.gif

Da dro vil til fotografen hvor svigermor ventet med ungene. Det varte halvannen time.

Vi hadde da god tid til kirken og måtte stoppe på en parkeringsplass for å røyke litt.

Vielsen gikk kjempefint. Gubben holdt på å svime av, han var så rørt. Mange flere enn vi hadde regnet med dukket opp i kirken og det var jo en positiv overraskelse.

Vi dro til Musikkpaviljongen midt i sentrum for å ta bilder etterpå, men det blåste sånn at det ble en kort fotosesjon.

Så dro vi til lokalet. Bryllupsmarsjen ble spilt når vi kom inn i rommet og vi gikk rett til bords. Vi spiste koldtbort og iskake, og tross mine bekymringer var det nok av både mat og drikke.

Etter maten så vi på gavene. Vi hadde kun fått ting fra ønskelisten. Min far hadde kjøpt alt vi hadde ønsket oss av middagsservicet, min mor alt bestikket. Svigermor gav oss masse penger, og det ble både kunst, frityrkoker, tacosett, piasavakost, gavekort, kokebok og kinobilletter.

Så var det avec og etterpå det åpnet vi dansen med "From this moment". Det gikk over all forventning. Det ble spilt musikk, noen danset og noen spiste kaker.

Min kusine er en racer på gitar og jeg tvang henne til å spille litt John Denver før vi gikk, men det ble så mye at plutselig satt vi halvannen time ekstra.

Alle koste seg og det ble kjempe vellykket.

Vi dro ca 2. Rett til hotellet som var en gave fra mitt utdrikningslag. Jeg hadde da hodepine og ville rett og legge meg, men min mann ( icon_wink.gif ) plasserte meg i badekaret og masserte meg og vasket håret mitt. Han var så skjønn.

I morges da vi våknet kom han med morgengave til meg, et nydelig smykke med diamant i. Og så vi som senest på torsdag snakket om at, morgengave, det skulle vi ikke gi hverandre for det hadde vi ikke råd til.

Nå skal vi avgårde for å rydde lokalet og hente gaver. Så henter vi ungene og deretter blir det vel middag på kinesisk tenker jeg. Jeg har ikke mat i hus icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

GRATULERER SÅ MYE icon_smile.gif håper at dere lever lykkelig i alle deres dager icon_smile.gif

Jeg er kjempe glad på deres vegne icon_smile.gif

masse klem fra din venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...