Gå til innhold

tett!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hosta og vært forkjøla i flere uker. Og nå sliter jeg med at jeg er så utrolig tett. Jeg har trykk i øra og hører dårlig. Det er skikkelig vondt å holde for nesa og blåse. Greier ikke utligne trykket :( Jeg hoster opp slim, er snørrete og har dårlig smaks og luktesans. Føler jeg har hue i en glassbolle.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesespray! Dersom dette ikke hjelper, forsøk å få en resept på slimhinneavsvellende tabletter, som Rinexin. Hjelper meg.

Skrevet

Gå til legen for å finne ut hva du faktisk har, og få riktig medisin mot det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...