Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har ikke fastlege her jeg bor nå. Så jeg må på privatklinikk. Noen som vet om det koster mer enn de 295 kronene hos fastlege? takk for svar!
Gjest Gjest alia Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Jeg vil tro det koster mer, men hvor mye vet jeg ikke.
Gjest Gjest_..._* Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 [ Det er dyrt! Sist betalte jeg 690 kr eller noe
Gjest Iah Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Det er en god del dyrere å gå til privatlege. Jeg studerer i en annen by enn den jeg har fastlegen min i, og jeg hadde ingen problemer med å få time hos en annen lege på studiestedet mitt. Jeg betalte ikke mer enn vanlig takst. Prøv og ring litt rundt.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Det kommer an på om legen har driftsavtale med helsedistriktet eller ei. Har han ikke det kan det fort bli dyrt. Jeg går til privatpraktiserende kardiolog, men jeg betaler ikke mer enn vanlig egenandel siden han har 100% driftsavtale med det helsedistriktet jeg hører inn under.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå