Gå til innhold

Dyrt på privatklinikk?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fastlege her jeg bor nå. Så jeg må på privatklinikk.

Noen som vet om det koster mer enn de 295 kronene hos fastlege?

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest alia
Skrevet

Jeg vil tro det koster mer, men hvor mye vet jeg ikke.

Gjest Gjest_..._*
Skrevet

[

Det er dyrt! Sist betalte jeg 690 kr eller noe

Skrevet

Det er en god del dyrere å gå til privatlege. Jeg studerer i en annen by enn den jeg har fastlegen min i, og jeg hadde ingen problemer med å få time hos en annen lege på studiestedet mitt. Jeg betalte ikke mer enn vanlig takst. Prøv og ring litt rundt.

Skrevet

Det kommer an på om legen har driftsavtale med helsedistriktet eller ei. Har han ikke det kan det fort bli dyrt.

Jeg går til privatpraktiserende kardiolog, men jeg betaler ikke mer enn vanlig egenandel siden han har 100% driftsavtale med det helsedistriktet jeg hører inn under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...