Gjest Villjenta Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har fått meg min første ordentlige kjæreste. Jeg er 18 år, han er 21. Vi er begge "alternative" og missliker sterkt amerikanisering, utseendehysteri, reklame, osv. Vi har ikke hatt sex enda, men regner ed at det snart kommer. Jeg barberer ingen deler av kroppen. Jeg har hår under armene og litte grann på leggene. Jeg lurer på om hva han il synes om det. Jeg har egentlig ikke lyst til å barbere meg, føler at håret er en del av meg og jeg vil ikke støtte opp under at alle damer må være så glatte og se ut som unger. Men han synes kanskje det er ekkelt? Han lar selv skjegget vokse. Hva tror dere? Burde jeg barbere meg eller ikke? Hvis jeg ikke gjør det: tror dere det blir stort turn-off for ham? Hvis jeg gjør det: kanskje han synes jeg er "som alle andre"?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Kan du ikke bare stusse litt da? Nå vet ikke jeg hvor mye hår du har da... Hvis du tar bikinilinjen og stusser resten. Da tar du ikke masse, og det ser ikke ut som det vokser "overalt".
Gjest TS Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Ok, kult! Jeg har ikke så mye hårvekst fra naturens side. Stusse høres lurt ut. Men det er ikke ekkelt med hår under armene bare fordi det liksom "er sånn det er"? Uansett om det egentlig ikke er en busk, men bare litt hår?
Larsern Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har fått meg min første ordentlige kjæreste. Jeg er 18 år, han er 21. Vi er begge "alternative" og missliker sterkt amerikanisering, utseendehysteri, reklame, osv. Vi har ikke hatt sex enda, men regner ed at det snart kommer. Jeg barberer ingen deler av kroppen. Jeg har hår under armene og litte grann på leggene. Jeg lurer på om hva han il synes om det. Jeg har egentlig ikke lyst til å barbere meg, føler at håret er en del av meg og jeg vil ikke støtte opp under at alle damer må være så glatte og se ut som unger. Men han synes kanskje det er ekkelt? Han lar selv skjegget vokse. Hva tror dere? Burde jeg barbere meg eller ikke? Hvis jeg ikke gjør det: tror dere det blir stort turn-off for ham? Hvis jeg gjør det: kanskje han synes jeg er "som alle andre"? Jeg synes du redegjør for synspunktene dine på en oppriktig måte med grunnlag i din ideologi, og etter min mening så gir du egentlig svaret selv. Hvis du likevel er interessert i å høre andres synspunkter, så spør kjæresten din
Gjest Maxtor Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Kanskje like greit aa bare forbli som du er, saa du ikke bygger opp et falskt bilde av deg selv for han. Du liker aa ikke barbere, saa ikke barber.
Gjest TS Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Blir det ikke litt rart å spørre? Hvordan da, for eksempel: "Jeg vil at du skal vite at jeg ikke barberer meg. Synes du det er ekkelt?" Kanskje jeg virker litt veik? Eller kanskje det er like ekkelt for ham? Men takk for støtten for mitt syn på saken. Personlig synes jeg det er best å ikke barbere seg, men jeg vil jo at han skal like meg også. Han framstår som en person som ikke blir mye påvirka av skjønnhetsidealene rundt oss, men man veit jo aldri.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Ta en generell diskusjon på det. Reklamefilm ol, og babl i vei. Men jevnt over tviler jeg det er et problem når du har såpass liten hårvekst som du beskriver og han er i den leia det virker som han er
Gjest brutal_mann Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Spør direkte hva han mener. Og uansett så skal en kun gjøre ting en er komfortabel med innen sex og samliv. Stil og profil inkludert.
Gjest Gjest_Stinelin_* Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Jeg støtter den om å ta en generell prat om det. Led samtalen inn på temaet, og ta det med godt humør. Alle er jo interessert i å vite hva den andre liker. Så må man finne balansen mellom å tilfredsstille partneren uten å gå utover sine egne grenser.
Gjest gutt18 Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Tja, hva skal jeg si? Synes dette er noe DU bør avgjøre selv, med tanke på at dette er din kropp. MEN, når det er sagt, så foretrekker jeg damer som er barbert. Dette fordi det rett og slett har med hygiene og gjøre. Akkurat nå er jeg ikke i et forhold, så da gidder jeg ikke stresse med å barbere meg og holde det kort hele tiden der nede, men dersom jeg skulle finne meg ei dame, forsvinner håret raskt. Hadde jeg blitt sammen med en rålekker dame, funnet ut at hun ikke barberte seg, verken under armene eller stussen rundt sprekken, så hadde det hadde vært en veldig, veldig turnoff. Og det med at han lar skjegget gro, er da noe helt annet enn å la håret gro rundt intime områder. Tror vel egentlig dette er noe de fleste gutter synes. At stussen bør taes. Det er rett og slett ikke fint, og det er EKKELT. Skikkelig turnoff. Og jenter med hår under armene? Nei fytti rakkern. Da hadde dama forsvunnet ganske raskt for min del.
Gjest gutt18 Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Tja, hva skal jeg si? Synes dette er noe DU bør avgjøre selv, med tanke på at dette er din kropp. MEN, når det er sagt, så foretrekker jeg damer som er barbert. Dette fordi det rett og slett har med hygiene og gjøre. Akkurat nå er jeg ikke i et forhold, så da gidder jeg ikke stresse med å barbere meg og holde det kort hele tiden der nede, men dersom jeg skulle finne meg ei dame, forsvinner håret raskt. Hadde jeg blitt sammen med en rålekker dame, funnet ut at hun ikke barberte seg, verken under armene eller stussen rundt sprekken, så hadde det hadde vært en veldig, veldig turnoff. Og det med at han lar skjegget gro, er da noe helt annet enn å la håret gro rundt intime områder. Tror vel egentlig dette er noe de fleste gutter synes. At stussen bør taes. Det er rett og slett ikke fint, og det er EKKELT. Skikkelig turnoff. Og jenter med hår under armene? Nei fytti rakkern. Da hadde dama forsvunnet ganske raskt for min del.
Gjest TS Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Ok at du synes det er ekkelt. Men det er faktisk ikke uhygenisk. Jeg vasker meg ofte og er veldig renslig av meg. Faktisk er hår i skrittet mer hygenisk, siden det "fanger opp" støv og skitt utenifra. Hvorfor skal det forresten være noe helt annet når menn lar håret gro, enn når damer gjør det samme?
Gjest dalieo Skrevet 1. februar 2010 #14 Skrevet 1. februar 2010 Gutt18: Du synes kanskje det er ekkelt, og mange menn er sikkert enig i det, men uhygienisk er det ikke. TS: Synes det høres lurt ut å ta en tilfeldig prat om det, så får du høre synspunktene hans. Å stusse er jo ganske safe, men ikke gjør noe du ikke er komfortabel med selv, det er jo din kropp
Gjest Mann35 Skrevet 1. februar 2010 #15 Skrevet 1. februar 2010 det er ikke uhygenisk (fakta) det er ikke ekkelt (synspunkt) Jeg synes nå det nesten er litt komisk med glattbarberte jenter
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. februar 2010 #16 Skrevet 1. februar 2010 Jeg ville beholdt håret (fordi det er en del av personligheten din, og han har ikke klaga på den) Og hvis han sier noe på det i ettertid, så kan dere kompromissere. Det jeg er sikker på er at han ikke kommer til å si "ÆSJ SÅ EKKELT VIL IKKE PULE DEG ASS " hvis han virkelig liker deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå