Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Haha, herlig regnestykke!! Kjør på du! Kalorier man spiser mens man er uggen teller ikke. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, herlig regnestykke!! Kjør på du! Kalorier man spiser mens man er uggen teller ikke. ;)

enig i dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har samme forløp som meg, så kommer alt fra den kaka til å farte fort ut igjen :fnise: Så jeg hadde ikke bekymra meg så mye for de kaloriene altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare ikke tidspunktet å være alene hjemme på... Jeg vil ha cola! :grine: Vondt i magen og ingenting frister. Må nesten ut og handle.. og det føles VELDIG lite fristende akkurat nå! Håper dette døgnet går fort for nå er det 24 timer til kjære er hjemme..

Tror kaka får stå litt til her.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klemmer::tristbla: Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg handlet for deg i bytte mot kake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da :klemmer::tristbla: Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg handlet for deg i bytte mot kake :klem:

Jeg også :Nikke: Typisk jeg ikke bor der jeg bodde i fjor da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere er så søte.. :klem: Jeg hadde gladelig gitt bort kaka for et glass cola! Vurderte å bestille mat på døra med cola her.. :sjenert: Men jeg får se om jeg klarer meg uten.

Skal prøve meg på en sånn frossen pai snart. Jeg må spise noe, men det svir sånn i magen når jeg spiser!

Jeg klarte å sove litt nå, først med Bolla i senga som våknet og gråt. Jeg spratt opp og sjanglet inn på rommet i halvkoma tror jeg :fnise: Så liggeammet vi og vi fikk faktisk sovet litt til.. Deilig. Da blir det fortere fredag!

han sier faktisk mamma. Eller Maamaa! Det er helt sprøtt å høre på! Jeg har fått flere kommentarer om at han roper på mamma. Han gjør det bare når han er litt misfornøyd eller sulten. Jeg kommer jo ikke til å skjønne når han faktisk første gang roper på mamma.. Kjære sier hele tiden 'mamma' til Bolla for han vil at det skal være det første han lærer seg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn roper Murmel også. Det høres helt ut som maaaamaaaaa. Det er da lov å late som om det er mamma de sier. :fnise:

Og så søt mannen din er! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg det må være lov til! :fnise:

Nå har Bolla oppdaget speilet i babygymen! Plutselig var det stas å ligge på magen! Og ville bare tilbake igjen når han når han rullet over på siden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte de er :hjerte: Goffel sier ingenting som ligner på mamma, men vi har begynt å trene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte de er :hjerte: Goffel sier ingenting som ligner på mamma, men vi har begynt å trene :lur:

Ja det er morsomt selv om han sikkert ikke vet hva han sier :fnise:

God bedring :klem:

Takk! :klem:

Fortsatt uggen og rar men får håpe en god natts søvn gjør underverker. :blink::skratte: En god natts søvn?? Synes jeg har hørt om det før men er usikker på om det er en myte eller en film jeg har sett en gang :ler:

**

Nå har jeg sittet og lest litt om fødselssvulst. For jeg fant akkurat ut hva det var. Det ble registrert fødselssvulst over 5 timer før Bolla ble født. Han hadda 38(!!) i hodeomkrets da han ble født og kom aldri ordentlig ned i bekkenet av seg selv og det tok 5 drag for å få han ut med vakum.

:blink:

Jeg skal ha en ny mann før jeg får flere barn! :opplyser: For jeg har heller lite hode mens mannen har ganske stort hode! Fytti katta.. vi spøkte litt om det mens jeg var gravid, jeg og en venninne, men jeg hadde ALDRI drømt om at han skulle ha så stort hode.. :daane: Kanskje greit at jeg ikke viste det..

Skal ikke bytte ut mannen altså.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt uggen og rar men får håpe en god natts søvn gjør underverker. :blink::skratte: En god natts søvn?? Synes jeg har hørt om det før men er usikker på om det er en myte eller en film jeg har sett en gang :ler:

Jeg mener også at jeg har hørt dette et sted :ler::fnise:

*Lengter etter å sove ei hel natt*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 38 så stort? Murmel hadde også det, tror jeg.. :sjenert:

Det er vel i den absolutt øvre delen av normalen tror jeg.. men ikke helt uvanlig altså! :)

Jeg mener også at jeg har hørt dette et sted :ler::fnise:

*Lengter etter å sove ei hel natt*

:klemmer:

Åh, jeg oooog! :daane: Men det blir vel ikke noe av på en stund.. I alle fall ikke før vi begynner med fast føde.

Håper vi får en god natt alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han sier faktisk mamma. Eller Maamaa! Det er helt sprøtt å høre på! Jeg har fått flere kommentarer om at han roper på mamma. Han gjør det bare når han er litt misfornøyd eller sulten. Jeg kommer jo ikke til å skjønne når han faktisk første gang roper på mamma.. Kjære sier hele tiden 'mamma' til Bolla for han vil at det skal være det første han lærer seg. :rodmer:

Så herlig :rodmer:

Her er mannen overbevist om at snuppa har lært seg å si hei, og at vi har en meget begavet baby, for veldig ofte når han driver å steller henne og sier hei til henne, høres det ut som at hun sier hei tilbake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Nå så jeg at Murmel var 36, så 38 er kanskje stort? Han kom jo uansett ut snikveien, så jeg merket ikke noe til det. :fnise:

Håper du er frisk som en fisk i morgen! :klemmer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :rodmer:

Her er mannen overbevist om at snuppa har lært seg å si hei, og at vi har en meget begavet baby, for veldig ofte når han driver å steller henne og sier hei til henne, høres det ut som at hun sier hei tilbake :fnise:

:fnise: Vi har hørt noen 'heei' her og! Men det var da han sa 'ueikk-ueikk' jeg skjønte at han var et unikum! :ler: Nesten som en liten and. Jeg trodde jeg skulle tisse på meg :ler:

Åh, det er så GØY med baby altså! :rodmer:

Åh. Nå så jeg at Murmel var 36, så 38 er kanskje stort? Han kom jo uansett ut snikveien, så jeg merket ikke noe til det. :fnise:

Håper du er frisk som en fisk i morgen! :klemmer::fnise:

Jeg fant en statistikk: http://www.vekststudien.no/last-ned-vekstkurvene/

38 er stort.. :daane: Ca 35 er vist gjennomsnittet. Han var et stykke under snittet i vekt, litt under på snittet i lengde og langt over i hodeomkrets! Lille alien.. :fnise: Han hadde faktisk litt alienaktige (men veldig vakre!) trekk i starten. Store øyne og smal hake. Nå er han mer bollete og deilig baby :rodmer:

Takk! :klem: Det håper jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mammalyd!! Det må jo være stas :nigo: Gleder meg masse til tassen her også sier mamma og andre ting.. Foreløpig høres han ut som katt noen ganger, men det er klart koselig det også kan du tro ;)

Hvordan er formen i dag? Fått sove noe i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...