Jesse Skrevet 1. mars 2011 #1821 Del Skrevet 1. mars 2011 Trodde Dine og noen snakket om den 26. eller noe? Eller kanskje jeg har drømt? Det er godt mulig, men ammetåka ligger fortsatt tett her, så det er mye jeg ikke får med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #1822 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har heller ikke fått med meg dato for treff! Prøver de å unngå oss eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. mars 2011 #1823 Del Skrevet 1. mars 2011 Nei, kanskje jeg bare har drømt....? Jeg drømmer mye veldig levende for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 #1824 Del Skrevet 2. mars 2011 Veldig morsomt at dere møtte hverandre Jo, vi har snakket om treff, for Neytiri kommer til byen den 28. mars, og ville besøke meg. Så slang Dine seg på, og kanskje pusla. Alle er velkomne De som orker å ta banen til nesten endestasjonen Kan jo hende at vi tar et bytreff før det også da Kunne tenkt meg et cafebesøk igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. mars 2011 #1825 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg blir rett utenfor oslo rundt 27mars skjønner dere, eller den helga 26-27, tenkte å bli hos svigers til mandag så jeg kunne få treffe Pupsilure, og da hadde hun sagt (i boka si) at folk var velkomne som ville komme Siden jeg kjører alene med Bumba synes jeg det blir litt mye å kjøre helt inntil oslo(koster jammen meg så mye for parkering også......for når jeg kjører fra svigers og hjem kjører jeg ikke gjennom oslo sentrum men hadde vært koselig å få møte dere oslo jenter hvis dere har lyst å komme til Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #1826 Del Skrevet 2. mars 2011 Å, så hyggelig da! Jeg skal se om jeg ikke får det til Vi er midt i flytting den uka men det kan hende jeg kan alikevel! Bolla ligger på gulvet og prøver iherdig å snu seg. Tror det har vært lurt å snu han sundt fra rygg til mage når han skal ligge på mage, for nåvet han jo veien. Han koser seg skikkelig i babygymen om dagen. Skravler med lekene og slår på spilledåsen. Glad jeg kjøpte den Jeg spekulerer på babykino i dag.. Men det gikk jo litt sånn dårlig sist så jeg er litt i tvil.. MEN man kan jo ikke gi opp! Får se hvordan det ser ut om en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #1827 Del Skrevet 2. mars 2011 Da har vi vært på kino! Det gikk bra denne gangen! Det var mye midre folk og en roligere film, tror nok det har noe å si. I tillegg fikk jeg sitte slik at jeg hadde bagen ved siden av meg sånn at jeg kunne holde litt på han når jeg satt og han lå i bagen. Han satt lenge i fanget og bare koste i starten, så matet jeg han og han ble mer urolig etterhvert (les: trøtt) Så la jeg han og han begynte å sutre litt.. hjelp tenkte jeg.. Men ved å snakke litt med han og rangle litt med heklaranglen hans sånn at han ble interressert i den fikk jeg han til å slappe av. Den er god å holde i og han holdt seg liksom fast i den mens han ble mer og mer søvnig.. Og så unngikk han å dra ut smokken på seg selv Så det ble en veldig behagelig opplevelse denne gangen. Nå skal jeg bake oreokake.. Håper jeg får det til uten for mye stress og mas. Blir en utfordring med legging midt oppi det hele. Men men, jeg får bare prøve Sitter og lurer på om jeg skal hoppe i bilen og besøke en venninne på hotellet hennes i en liten time.. Er så stress å kjøre (og enda verre å trille) om dagen.. Lurer på om jeg bare skal bli hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 #1828 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva så du? Eller, dere Oreokake hørtes innmari godt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. mars 2011 #1829 Del Skrevet 2. mars 2011 Oreokake hørtes utrolig godt ut ja! Så bra at det gikk bedre på babykino denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #1830 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva så du? Eller, dere Oreokake hørtes innmari godt ut!! hehe, vi så Jeg reiser alene. Søt film! Ja, den er FARLIG god! Og inneholder sikkert 100 000 kalorier Oreokake hørtes utrolig godt ut ja! Så bra at det gikk bedre på babykino denne gangen Jeg har lovet å lage den til kaffebesøk i morra. Men dro og møtte venninnen min så jeg skal begynne nå... Det blir seint er jeg redd.. Men det er nok verd det! Jaa! Jeg var både letta og glad! Jeg skal gå litt oftere for det er en fin måte å trene Bolla på å sovne i litt støy. *** Jeg vet ikke om jeg reagerer på noe jeg har spist eller om jeg holder på å få omgangssyke eller noe.. Verker og rumler i magen.. Litt kvalm.. damn.. håper det går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. mars 2011 #1831 Del Skrevet 2. mars 2011 Var det bare deg og Bolla som gikk sammen på kino, eller var dere sammen med noen flere? Tøff du som går alene, hvis det var det dere gjorde! Syns jeg har hørt om flere i det siste med magevondt og omgangssyke. Kanskje noe som går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #1832 Del Skrevet 2. mars 2011 Det var bare meg og Bolla Vi gikk alene første gangen også. Jeg syntes nesten det var mindre skummelt jeg for da har jeg bare oss to å tenke på og bryr meg ikke om at de jeg ikke kjenner får med seg eventuelle opptrinn.. Jeg føler nesten litt stress av at Bolla er kjent som så "enkel".. Så blir jeg nesten litt flau når han ikke er det Teit. Blæ.. ja, jeg har hørt at det går litt omgangsyke for tiden. Trodde jeg hadde gått klar av det men mulig jeg ikke gjør det.. Ikke noe bedre her Skikkelig ekkel følelse i magen og småkvalm og tørst hele tiden. Og jeg har ikke smakt på ingrediensene når jeg har bakt! Jeg MÅ jo være syk!! Men... dette passer jo svært dårlig (om jeg blir verre) siden jeg er alene hjemme.. OG har bakt kake jeg da ikke kommer til å orke! Krise! Det burde være aldersgrense på Oreocake. Det må jo være økt risiko for hjerteinnfarkt etter inntak av en så mektig (god) kake! Jeg tror jeg fikk i meg minst 200 kalorier bare av å håndtere ingrediensene. På tv er det et program om prinsesser på jakt etter mann nå. Hun ene heter forsyne meg Cinderella.. Noen som har hørt om King Kong Olav forresten? (mens vi er inne på royaliteter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. mars 2011 #1833 Del Skrevet 3. mars 2011 Huff, omgangssyke er kjedelig! Håper du slipper 100 000 kalorier Er det vanskelig å lage den kaka? Har SÅ lyst til å prøve, men innbiller meg at det er vanskelig. Og så må den jo spises opp også Men det skal jeg nok klare :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. mars 2011 #1834 Del Skrevet 3. mars 2011 Så koselig at dere gikk på babykino alene sammen Skjønner godt hva du mener ift det å ta hensyn til andre, og særlig de man kjenner. Jeg kunne godt tenkt meg å gå på kino alene med Lilletassen, men da skal det i såfall være en roligere film enn sist og det er fint om salen ikke er like full heller.. Og nå er både body lagt i stellevesken (takk for lånet Pupsilure;) og bæresposer innkjøpt og lagt i stellevesken (takk til Siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2011 #1835 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei, Siebaeo! Innom med en og en : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #1836 Del Skrevet 3. mars 2011 Huff, omgangssyke er kjedelig! Håper du slipper. 100 000 kalorier Er det vanskelig å lage den kaka? Har SÅ lyst til å prøve, men innbiller meg at det er vanskelig. Og så må den jo spises opp også Men det skal jeg nok klare Blæ.. slapp ikke helt unna.. Har sovet kjempedårlig med vond mage og kvalme Har ikke kastet opp da.. Sittet litt på do.. Men nå er jeg bare kvalm så jeg håper det går fort over! Kaka er virkelig ikke vanskelig å lage!! Og for deg er det jo bare.. ja, piece of cake! Man trenger en kjøkkenmaskin, eller noe å blande med/piske krem. jeg hadde utrolig dårlige hjelpemidler men fikk det fortsatt til. Den står i kjøleskapet nå og har ingen å servere til... Så koselig at dere gikk på babykino alene sammen. Skjønner godt hva du mener ift det å ta hensyn til andre, og særlig de man kjenner. Jeg kunne godt tenkt meg å gå på kino alene med Lilletassen, men da skal det i såfall være en roligere film enn sist og det er fint om salen ikke er like full heller.. Og nå er både body lagt i stellevesken (takk for lånet Pupsilure;) og bæresposer innkjøpt og lagt i stellevesken (takk til Siebaeo Bare gå på kino du DIne! Det kommer til å gå kjempebra De posene er fine å ha! Hei, Siebaeo! Innom med en og en : Takk! Trengte den nå.. *** Litt lei meg! Skulle vært på kaffebesøk nå med hyggelige damer og babyer! Og skulle ha med kaka og greier.. Men her sitter jeg. Kvalm og grei.. Nå får jeg jo i meg litt mat og da tror jeg at jeg skal føle meg ganske bra! Men pga smittefare må jeg jo nesten holde meg hjemme... og så har jeg ganske vondt i magen om jeg skal være helt ærlig... jeg skulle vært på besøk 3 min hjemmefra så jeg ser dem jo nesten! Heldigvis har jeg verdens godeste og fineste baby Det hjelper på det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. mars 2011 #1837 Del Skrevet 3. mars 2011 Huff, masse god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. mars 2011 #1838 Del Skrevet 3. mars 2011 Huff, så kjipt da... Skulle gjerne kommet og spist kake hos deg jeg, men er ikke så interessert i å bli smittet, så jeg holder meg her og ser på stafetten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. mars 2011 #1839 Del Skrevet 3. mars 2011 Høres ut som vi har fått det samme; jeg har også vært skikkelig kvalm, uggen og tørst de siste dagene. Og sittet masse på do, særlig i natt. Men nå tror jeg at jeg er på bedringens vei, har ikke kasta opp, heldigvis. Håper du snart blir bedre du og Jeg føler nesten litt stress av at Bolla er kjent som så "enkel".. Så blir jeg nesten litt flau når han ikke er det Teit. Sånn er det her og, alle sier at tulla er så "snill". Men hun er jo typisk litt urolig når vi er sammen med andre og så blir jeg så flau Så jeg skjønner greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #1840 Del Skrevet 3. mars 2011 Huff, masse god bedring! Takk LineG Huff, så kjipt da... Skulle gjerne kommet og spist kake hos deg jeg, men er ikke så interessert i å bli smittet, så jeg holder meg her og ser på stafetten.. Nei det var det.. Det har jeg all mulig forståelse for Nå får jeg med meg stafetten selv her. Det er første VM-aktiviteten jeg får meg med Jeg ser jo ikke på tv om dagen. Høres ut som vi har fått det samme; jeg har også vært skikkelig kvalm, uggen og tørst de siste dagene. Og sittet masse på do, særlig i natt. Men nå tror jeg at jeg er på bedringens vei, har ikke kasta opp, heldigvis. Håper du snart blir bedre du og Å nei, det varer i flere dager ja.. Jeg har spist nå og det hjalp jo ikke så veldig. Det er en slags lett omgangssyke på en måte. Så lenge jeg slipper å så er jeg (nesten) fornøyd! Så bra at du føler deg bedre! Satser på å følge hakk i hæl! *** Ja.. hva gjør jeg om ingen vil hjelpe me med kaka..? Det blir jo ca 100 000 kalorier bare på meg da! Siden 7000 kalorier = 1 kilo vil jeg jo legge på meg 14 kg igjen! Får spise den mens jeg fortsatt er dårlig så er den kanskje så fort innom at det ikke setter seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå