Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

ohhhhhhhhh der var du søte dama!! :klem:

Uff ja jeg vet hva det betyr å få litt røff start, du sender meg mld, pm whatever om du trenger hjelp vettu ;)

Tipser deg bare at vår var lite og søvnete og mindre klær ofte holder unga litt mer våken.....så kle av et plagg så ser du de våkner litt mer ;)

Gleder meg å høre om opplevelsen, uansett om den høres ut som den var litt tøff :)

Kos deg med gullet :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hjem :kose:

Så godt å høre at alt er bra ig at dere koser dere! Skjønner godt du må fokusere på Bolla - vi er her når du kommer tilbake og forteller mer, vi :)

Gleder meg til å høre hva navnet ble (hvis du har lyst å dele det da). Masse lykke til hjemme, så håper jeg vi hører fra deg snart igjen :)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å høre fra deg :klemmer:

Gleder meg til å høre mer om dne nye hverdagen deres :jepp:

Småkjekset!!!! Du har ikke tid til å vere her inne! :nei:

Kom deg sporenstraks inn i din egen dagbok igjen og fortell oss hvordan gårsdagen foreløp!!!!

:skratte::skratte::skratte:

Vi dør jo etter å høre må du skjønne!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig navn! :rødme:

Er SÅ spent på å høre alt :jepp: :jepp: Men smører meg med tålmodighet, vet det er hektisk i starten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Godt å se deg her igjen!

Ja, nå er vel live snudd opp ned tenker jeg!

Liker navnet altså, must say, kunne veldig gjerne tenkte meg det navnet selv, men det går jo ikke... :gjeiper:

Så liten han var da..merkelig at de ikke har sett det tidligere..Håper han er som lille Bolla til neytiri, og legger på seg fort da!

Tenker du er sliten, og det er mye følelser og usikkerhet rundt dere, men å jo bare ønske dere masse lykke til fremover, så håper jeg bare at jeg kan fiske litt her igjen når gutten vår kommer :rødme:

Kos deg me salami, og oster , because you can!! :ler:

Ha en din dag/kveld/helg videre, så snakkes vi plutselig!! :yvonne:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg jeg gjettet navnet før jeg gikk inn på facebook :fnise: nyyyydelig, passer gullet ditt perfekt!!!

Vil dele med deg bibelen min :fnise: ammehjelpen.no!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke FB.... :(

Heeeelt i orden om noen har lyst å PM meg med navn - så får jeg forhåpentligvis hilst på lille Bolla etterhvert :)

Ha en flott første farsdag med din lille familie Siebaeo - og kos deg med all verdens oster, kjøttpålegg og diverse!!!!! (GLEDER MEG!!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sikle* Gleder meg til roastbiff og spekeskinke....

Håper dere koser dere max!!! :klemmer:

enig med Cypress- gleder meg til det jeg også!!! :)

Og man kan spise sånne ting (og sushi, brie osv) rett etter fødsel? Det går greit ift amming og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :)

PM med navn skal komme til de som vil ha! :jepp:

Vi storkoser oss på farsdagen! :nigo: Jeg skal prøve å lage noen flotte farsdagsmuffins. Gave må komme senere, det ble litt vanskelig å få til her.. Men lillegutt har levert en FLOTT gave til pappa; vår første HIROSHIMABÆSJ!! :bolledeig: Etterfulgt av en laaang fin stråle over hele pappa :fnise: Bratt læringskurve her..

Amming går nå helt strålende og det føles så utrolig godt.. Spent på veiing i morra. Nå har vi jo vekket han for å mate ekstra. Og han sover kjempebra om natta! (så langt) Vi lærer oss nye triks hele tiden. Skal bli godt når han får regulere selv og sove så lenge han vil. Nå bare sover og spiser han! Vi er forsåvidt akkurat ferdig med to sånne strikte tidsskjema som vi fikk beskjed om å gjennomføre. Men har litt lyst til å fortsette litt til.. Vi får se. Det er jo godt for han å sove lenge og. Men best av alt; nå er det bare 100 % heimert her etter et lite mme-måltid første natta! :nigo: Jeg håndmelker litt også for å ha noen "påtårer" i kjøleskapet. Og yes.. Nå snakker vi Dolly Parton her!! :dåne:

Må skryte av pappaen her.. Han har vært FANTASTISK! Tar rollen som støtteapparat for mor veldig alvorlig og disker opp med mat hele dagen. Handler og fikser og holder ammestatistikk. Skryter av mor også.. :rødme: I går skulle han bare ut og handle og ble litt lenge borte.. Så kom han hjem med ny boblekåpe til meg!! :hjerte: han hadde tenkt det ut for lenge siden og det er en jeg har siklet på. :) Nå skal vi faktisk ut og teste den og vogna for første gang. Blir nok en veldig kort tur for jeg er rett og slett litt svak enda. Men skal bli deilig med frisk luft!! :jepp:

skriver fra telefon så jeg har litt dårlig oversikt.. Svarer dere senere i dag når jeg er på mac igjen!

Håper alle har det bra!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...