Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny mldd tikket in kl22:54

Fra å forvente medikmamentfri fødsel på ABC sitter jeg nå med epidural i ryggen og en del liter lystgass i systemet... :)

Ble så og si uavbruttet rier som ikke gjorde noe særlig framgang. Kastet opp og var sliten kan du si...Ble anbefalt hvile(epidural) og GUD så deilig det er!!! Han kommer nok i løpet av ikke alt for mange timer :rødme: Litt nervøs og spennt :)

ååååå tenk om hun holder lille Bolla nå :rødme: kjenner jeg får tårer her jeg sitter og ammer :grine:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er så spennende! :dåne:

Og så får jeg ikke med meg fortsettelsen før i kveld, for jeg skal nemlig til sverige :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg vet du :)

Men husker at de sa på svanngerskapskurset i helgen, at det kan ta opp til flere dager..gulp, før det skjer noe,håper for din del at han er ute og at alt er bare goodie goodie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka halv sju i dag kom Bolla endelig til verden

:strix: :strix: :strix:

Tatt med sugekopp!

Han er 3200g og 50cm lang :rødme: og nydelig!

De nybakte foreldrene skjønner det ikke helt enda! Ble et langt døgn med rier uten pause mellom....lystgass og epidural.

Han har litt sugekopphode i dag men så vart alt over og de har det bra!!! :nigo:

Så da kan vi si GRATULERER kjære Siebaeo med lille mirakelet deres

:strix: :strix:

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

Kos dere masse og vi gleder oss å få se lille søtingen, lille Divagutten i gruppa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

GRATULERER!!!! :bursdag::babysmokk: Endelig!! Håper dere koser dere og nyter tiden sammen med deres lille sønn! Tenk at du er blitt mamma!!! :rødme: :kgbaby:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!!! :bursdag:

Utrolig morsomt å lese dette i dag altså og at det ikke tok mer enn et døgn ca fra de satte igang. Håper dere koser dere masse og at alt er bra med dere alle tre. Gleder meg til oppdatering om familielivet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...