Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Icing skrev (På 1.11.2010 den 11.41):

Tarmin :skratte:

Neytiri: Våre barn kom ut nødutgangen :hjerte: Av og til kan det være det beste for slike små i stedet for hovedutgangen ;)

siebaeo skrev (På 1.11.2010 den 11.45):

Jeg har som sagt ansett det som min plikt å komme med en fødselshistorie fra hovedutgangen. :sjenert: GHHHHHNNNNNGG!!! (øver meg)

:skratte: ja jeg har innsett at nødutgangen var det beste for Bumba altså....ser jo nesten ikke arret nå.

hehe håper hovedutgangen er åpnet snart Siebaeo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp nå er det åpningstid snart! :jepp:

Nå skal jeg dusje og gjøre meg klar for akupunktur, så skal jeg droppe hele svømmetreninga og heller gå en tur for å la tyngdekreftene virke.. :sol: ute!

Snakkes snart damer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siebaeo!

Du har aldri vært så nære som nå hvertfall! Og heldigvis må du ikke vente mange dagene til nå uansett heller, men jeg skjønner godt at du er dritlei. Du burde jo egentlig ha fått noen dager av meg, så vi kunne fordelt det litt bedre oss imellom :fnise:

Møtte akkurat på ei som hadde termin for ei uke siden nå, og hun var på vei til overtidskontroll. Jeg har håpa på melding fra henne de siste dagene, men vil ikke mase selv, for jeg tenker at det er nok mange nok som maser.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Søren og, jeg har vært dårlig til å skrive her, men har de beste grunnene da..synes jeg.. :rødme:

Herlig med November baby, er det selv, og det er kun glede:) !!

Det er rart med alle kjærringrådene så verserer her..Men tror vel egentlig bare det må gå sin gang, og håper ikke du blir desperat, for da kan du fort havne på en annen avdeling på sykehuset, som du så fint sa.. :fnise::fnise:

Navn er vanskelig altså..vi sliter selv, så forstår det veldig godt!! Men det er noe med det at du å bestemme deg innen 6 mnd ,hvis ikke får han tildelt navn i posten!!! :lur:

Nyt tiden, og slapp av litt for meg og da!!

Snakkes plutselig :klemmer::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Novemberbaby blir bra. Etter å ha snakket med min verdens beste jordmor på tlf i dag, har jeg et håp om novemberbaby selv. Men du er i hvert fall garantert!

Heia Bolla! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg

jeg ligger inni magen din og lengter etter deg

- for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til

å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil.

Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet

men tenk - for meg har dette vært en diger evighet!

For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv

mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ...

Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg!

Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg!

Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din

og om no'n små små dager skal du få høre min.

Hvil deg, du mamsen!

Vi skal rocke natten sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe flott dikt ja! :)

Jeg vurderer å stelle i stand noe helt enkelt til farsdagen selv.. Bare en bitteliten ting hadde vært koselig :)

Håper akupunkturen går fint og at det setter i gang Bolla :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iril skrev (På 1.11.2010 den 14.12):

Nei, sånt må du ikke legge ut, jeg begynner å griiiiiiiine.. :grine:

Samme her, selv om jeg har lest det før og alt :fnise:

Tror forresten ikke jeg har lagt ut noe om gravititeten på facebook, så bli like overrasket hver gang jeg oppdager at folk jeg sjelden snakker med vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi prøve babykino i morgen 12.30 på Ringen da? Og så krysser jeg fingrene for at du ditcher meg :jepp:

Skal jeg tørre å ta bilen? Klarer å kjøre dit, men er usikker på parkering :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honning skrev (På 1.11.2010 den 13.23):

Hei siebaeo!

Du har aldri vært så nære som nå hvertfall!

Hei Honning!

Nei du har helt rett! Og det var faktisk akkurat det samme jeg sa til den vordende far i går.. :rødme: Nå er du så nært å bli pappa som du aldri har vært.

Det hadde vært en GOD ide å dele ja! Men neeeida, egen liten fyr det her som ikke vil dele på tia i magehuset sitt ;)

Det er i alle fall ikke plagsomt å få en sms der noen bare sier at man tenker på dem og skjønner hvordan de har det! Så kan man velge å svare om man vil.. Hvis man ikke er sånn at man føler seg forpliktet av sånt. Ikke så greit å vite alltid.. :)

:klem:

Luremegpå skrev (På 1.11.2010 den 13.39):

Heia!

Søren og, jeg har vært dårlig til å skrive her, men har de beste grunnene da..synes jeg..

Hei du! Du altså! Du må passe på deg selv! Nå er det min tur å bli litt streng... Du er faktisk høygravid må du huske.. :klem:

Han skal slippe å få navnet i postkassen altså.. :fnise: Jeg har allerede flere gullunger på novemberlista mi så jeg føler meg egentlig ganske fornøyd nå :nigo:

Iril skrev (På 1.11.2010 den 13.46):

Novemberbaby blir bra. Etter å ha snakket med min verdens beste jordmor på tlf i dag, har jeg et håp om novemberbaby selv. Men du er i hvert fall garantert!

Heia Bolla!

Blir noen novemberbabyer her inne tydeligvis! Oi, nå må jeg inn og lese hos deg for nå ble jeg nysgjerrig.. :klem:

Pupsilure skrev (På 1.11.2010 den 14.11):

Driver å leter etter dikt til farsdagen, og da kom jeg over dette. Syns det passet.

:grine: åååh, det var utrolig fint! Traff meg midt i :hjerte: !! :klem:

Iril skrev (På 1.11.2010 den 14.12):

Nei, sånt må du ikke legge ut, jeg begynner å griiiiiiiine..

Samme her.. Tårene spratt her og ;)

Dine skrev (På 1.11.2010 den 14.13):

Håper akupunkturen går fint og at det setter i gang Bolla

Håper jeg også! I alle fall håper jeg at det gir meg en lettere fødsel..

Becky1 skrev (På 1.11.2010 den 15.14):

Tror forresten ikke jeg har lagt ut noe om gravititeten på facebook, så bli like overrasket hver gang jeg oppdager at folk jeg sjelden snakker med vet det.

Folk får med seg så utrolig mye.. Det rareste synes jeg er å tenke på hvor mange som går og tenker på oss akkurat nå.. Det er ikke bare vi som venter om dagen. Og alle venter på at JEG skal presse ut en baby!! :dåne: Jeg glemmer det litt innimellom jeg..

cypress skrev (På 1.11.2010 den 15.15):

Burde man gi farsdagsgave til vordende fedre også??

Absolutt! :jepp:

Nå har jeg vært ute og travet en stund. Et par episoder der jeg trodde noe skulle falle ut der nede :dåne: Og saaaakte tempo siste meterne.. Men det var vel fordi jeg klarte å opparbeide meg litt bagasje på veien hjem.. Kjøpte stellebag! Den brune i denne bloggen/testen: http://www.frumaela.com/2010/08/test-av-willvin-stellevesker.html

Og så kjøpte jeg noen søte muffinsformer med små prinser på samt kremsprøytesett og mase morsomt sprinkel! Kuer og sånt :hoppe: jeg vil også lage søte muffins. I tillegg til litt matvarer så ble det litt tungt..

Skal lage jordskokksuppe til middag. :)

Og nå snakket jeg med pappa. Han er så flinkt til å roe meg ned.. Vi er enige om at det bare er å slappe av nå for nå er det så kort tid igjen uansett! På søndag er det en befaring i nyleiligheten og enten får jeg sett det eller så får jeg ikke.. Min kjære får dra opp med kamera om jeg ikke kan :)

Alt i alt; livet smiler til oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dinedama skrev (På 1.11.2010 den 15.46):

:grine:

Jeg og er et horomontroll!

Godt å høre at det ikke bare er meg ;) Litt foruroligende at jeg innser at jeg ikke kommer til å bli som før igjen på en goood stund :fnise:

Pupsilure skrev (På 1.11.2010 den 15.57):

Skal vi prøve babykino i morgen 12.30 på Ringen da? Og så krysser jeg fingrene for at du ditcher meg :jepp:

Skal jeg tørre å ta bilen? Klarer å kjøre dit, men er usikker på parkering :sjenert:

Ja det gjør vi! :jepp: OG jeg håper vel litt på å avlyse.. ;) Men jeg vil gjerne på kino også så dette er jo vinn-vinn :nigo:

Jeg kan anbefale en gate å parkere i! Sender deg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg lover jeg skal!!

Ah, den vesken var fiiiiiiiin!! Også er det jo bloggen til hun i alenemødre, synes hun er en herlig person jeg da, og veldig flink i hjemmet sitt! Har du sett den teksten hun har over sengen til jenten sin, jeg blir inspirert!!

Ja, hehe,tenk å bare få et navn i postkassen da..syns jeg ser..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siebaeo skrev (På 1.11.2010 den 16.20):

Folk får med seg så utrolig mye.. Det rareste synes jeg er å tenke på hvor mange som går og tenker på oss akkurat nå.. Det er ikke bare vi som venter om dagen. Og alle venter på at JEG skal presse ut en baby!! :dåne: Jeg glemmer det litt innimellom jeg..

Ja, jeg veit. Så mange som gleder seg og har forveninger. Snakk om press :dåne: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siebaeo skrev (På 1.11.2010 den 16.20):

Og alle venter på at JEG skal presse ut en baby!! :dåne: Jeg glemmer det litt innimellom jeg..

Akkurat det har jeg liksom ikke helt forstått...

Skal det virkelig komme en sprell levende baby ut av meg? Greit, det er jo liv og røre der inni, så det er jo et levende vesen der. Men altså... Ut av MEG?!? :dåne:

Og jeg finnes ikke hormonell jeg.. :sjenert:

Kjenner ingen slike tårer og slikt som "alle" andre snakker om... :flau:

Krysser fingrene for at han kommer i morgen!!!

Spent på navn :jepp:

Tar gjerne imot en pm en gang om du har lyst til å dele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...