Neytiri Skrevet 29. oktober 2010 #841 Del Skrevet 29. oktober 2010 lalalalalalalalalalalalalalalalal aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2010 #842 Del Skrevet 29. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. oktober 2010 #843 Del Skrevet 29. oktober 2010 *skulle ikke ha sagt noe Dinedama* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. oktober 2010 #844 Del Skrevet 29. oktober 2010 Luremus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. oktober 2010 #845 Del Skrevet 29. oktober 2010 dumdum dum......... ja skikkelig luring *unskylder det at jeg har tatt en øl og føler meg full * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. oktober 2010 #846 Del Skrevet 29. oktober 2010 Her koser jeg meg med en White Russian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. oktober 2010 #847 Del Skrevet 29. oktober 2010 Her koser jeg meg med en White Russian namm! skikkelig slemt av oss å snakke alkohol inne hos Siebaeo som foreløpig ikke har sent meg mld nei nå er det natti natt hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #848 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hva skjer her da?? Mmmm white russian og øøøøl Snart snart snaaaaaaaart!! Men ikke i dag tydeligvis... Bollen er stadig i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. oktober 2010 #849 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ettersteking for å bli helt perfekt, heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #850 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er akkurat det det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 #851 Del Skrevet 29. oktober 2010 Bare innom og sjekker om du er blitt mamma. I guess not... BOLLA!!!! Kom nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. oktober 2010 #852 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kanskje du skulle prøvd å stimulerer brystvortene er mange som har god erfaring med det og man blir ikke sliten av det sånn som mange kjerring råd........mannen kan vel hjelpe med det Nå er jeg edru etter ølen i går ......tror jeg hadde det jævla gøy i går å tulle med jentene høhø :gjeiper: Fryktelig spennt når jeg ammer på natta, titter alltid på telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #853 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Morgen.. I natt kjente jeg noe jeg trodde var en ri eller to. Men det ble med det.. Drømt masse og våknet med sånne vonde kynnere. Som vanlig.. Så nå fikk vi til en lite runde her i det minste ... kjære er vist litt redd for brystvortene mine siden det har kommet en mikroskopisk dråpe råmelk ut Men jeg prøvde med en varm klut nå og tror det ble litt aktivitet av det.. Hm.. Men er det bare når jeg stimulerer mon tro? Gjenstår å se.. Men. Jeg lurer på om litt av slimproppen har gått jeg?? Ups ups, nå kommer detaljer her.. Jeg har hatt litt helt blankt slim på papiret de siste dagene og en morgen var det noe som så ut som eh.. snørr altså gul-lyyyysegrønt. Nøyaktig som litt forkjølasnørr egentlig. Men jeg slo det fra meg siden jeg alltid har hørt at det skal være rosa og litt blod. Men etter litt googling ser jeg jo at det ikke stemmer! Så jeg tror nok det var litt slimpropp.. Men. Det kan jo skje flere uker før. Eller aldri. Status: ingen store endringer altså. Får spise litt frokost og prøve litt mer med varm klut. setter pris på at du har det litt gøy her Neytiri! Jeg bare surmuler jo om dagen. Endret 30. oktober 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. oktober 2010 #854 Del Skrevet 30. oktober 2010 slimpropp!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. oktober 2010 #855 Del Skrevet 30. oktober 2010 Så spennende med slimproppen da! Jeg har ikke tippet noe her inne tidligere, men jeg tror nok du komer over til November jeg altså, men bare såvidt.... Lykke til med alt som kommer de neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2010 #856 Del Skrevet 30. oktober 2010 Slimpropp Mange opplever jo også at fødselen starter samme dag som slimproppen går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. oktober 2010 #857 Del Skrevet 30. oktober 2010 Da heier vi litt på SLIMPROPPEN og ser om det kan funke! KOM IGJEN Å LØSNE HEEEEELT! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. oktober 2010 #858 Del Skrevet 30. oktober 2010 :duskedame: Bolla! :duskedame: Kanskje det hjelper om vi roper!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #859 Del Skrevet 30. oktober 2010 Slimproppen sitter her på siden av meg og leser aviser... No more news her. og det er et par dager siden snørrklysa kom så jeg har ingen umiddelbare håp om at det var et startskudd akkurat. Nei, nå venter vi på november her.. Og jeg holder på å bli forkjøla! Takk for den liksom.. tror det trengs kanelboller og kakao i dag jeg.. MEN, en dag nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 30. oktober 2010 #860 Del Skrevet 30. oktober 2010 Da får vi kanskje novemberbarn begge to!! Ha en skikkelig super lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå