Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her koser jeg meg med en White Russian :nigo:

:sikle: namm!

skikkelig slemt av oss å snakke alkohol inne hos Siebaeo som foreløpig ikke har sent meg mld :lol:

nei nå er det natti natt hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hva skjer her da?? :ler:

Mmmm white russian og øøøøl :sikle:

Snart snart snaaaaaaaart!! :bolledeig:

Men ikke i dag tydeligvis... :sjenert:

Bollen er stadig i ovnen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle prøvd å stimulerer brystvortene :lur: er mange som har god erfaring med det og man blir ikke sliten av det sånn som mange kjerring råd........mannen kan vel hjelpe med det :fnise:

Nå er jeg edru etter ølen i går :lol: ......tror jeg hadde det jævla gøy i går å tulle med jentene høhø :gjeiper:

Fryktelig spennt når jeg ammer på natta, titter alltid på telefonen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen.. :sukk:

I natt kjente jeg noe jeg trodde var en ri eller to. Men det ble med det.. :sukk: Drømt masse og våknet med sånne vonde kynnere. Som vanlig.. Så nå fikk vi til en lite runde her i det minste ... :lur: kjære er vist litt redd for brystvortene mine siden det har kommet en mikroskopisk dråpe råmelk ut :kjefte: Men jeg prøvde med en varm klut nå og tror det ble litt aktivitet av det.. Hm.. Men er det bare når jeg stimulerer mon tro? Gjenstår å se.. Men. Jeg lurer på om litt av slimproppen har gått jeg?? Ups ups, nå kommer detaljer her.. Jeg har hatt litt helt blankt slim på papiret de siste dagene og en morgen var det noe som så ut som eh.. snørr :eeeh: altså gul-lyyyysegrønt. Nøyaktig som litt forkjølasnørr egentlig. Men jeg slo det fra meg siden jeg alltid har hørt at det skal være rosa og litt blod. Men etter litt googling ser jeg jo at det ikke stemmer! Så jeg tror nok det var litt slimpropp.. Men. Det kan jo skje flere uker før. Eller aldri. Status: ingen store endringer altså.

Får spise litt frokost og prøve litt mer med varm klut. :jepp:

setter pris på at du har det litt gøy her Neytiri! Jeg bare surmuler jo om dagen. :klaske:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Så spennende med slimproppen da! :hoppe:

Jeg har ikke tippet noe her inne tidligere, men jeg tror nok du komer over til November jeg altså, men bare såvidt.... :lur:

Lykke til med alt som kommer de neste dagene!

:klemmer::popcorn::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Slimproppen sitter her på siden av meg og leser aviser... :ler::sjenert:

No more news her. og det er et par dager siden snørrklysa kom så jeg har ingen umiddelbare håp om at det var et startskudd akkurat. :sjenert: Nei, nå venter vi på november her.. :)

Og jeg holder på å bli forkjøla! :kjefte: Takk for den liksom.. :roll: tror det trengs kanelboller og kakao i dag jeg.. :sjenert:

MEN, en dag nærmere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...