Neytiri Skrevet 25. oktober 2010 #721 Del Skrevet 25. oktober 2010 Innom med en og :slår: litt på kula di så lille Bolla popper ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 25. oktober 2010 #722 Del Skrevet 25. oktober 2010 Heia Bolla! På tide å komme ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. oktober 2010 #723 Del Skrevet 25. oktober 2010 :skya: Rocker bolla ut :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2010 #724 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mange gode metoder her!! Nå skal vi gå ov legge oss.. Jeg er helt skutt, utrolig trøtt om dagen.. Og så får vi se om det ikke blir noe her.. :dåne: Sov godt damer. Håper på action snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. oktober 2010 #726 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sov godt!!! Trøtt selv jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 25. oktober 2010 #727 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Heia! Ser ud som du har hatt en koselig helg:)!! Ja, det kryr vel av kjerringråd her, og på nettet, så det beste er vel og ja...hehe...si det? Han kommer nok snart skal du se Ha en goe natt, så snakkes vi her inne i morgen! Endret 25. oktober 2010 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 #728 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da har jeg vel offisielt tippet feil dato.. Men jeg får plutselig opp torsdag her også, så da er det neste gjetning Håper du har sovet godt og at du får en kjempe flott dag! Forresten, tar du gaviscon krydder? Jeg har flytende gaviscon, tenkte jeg skulle sjekke ut dette krydderet.. Hvor får man tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #729 Del Skrevet 26. oktober 2010 God morgen! Fortsatt tjukk her.. Og det etter en god innsats i går kveld! Nå håper jeg jm kan riste litt fart i sakene i dag.. Torsdag sier du? Du er ikke alene om å si det skjønner du.. Kanskje jeg skal sikte på torsdag foreløpig og ikke vente mer før da.. Ikke så dumt egentlig! Det er den 28 er det ikke? Fin dato. Jeg liker partall Gaviskon-KRYDDER?? Har man det på maten..?? :klø: Hørtes jo ganske forferdelig ut Jeg har bare brukt tyggetabelettene og flytende. Den flytende står på nattbordet og jeg tar meg en klunk i ny og ne.. Mmm.. verste er at man blir vant til den etterhvert! I dag skal jeg ha hviledag! Og så en tur på ABC på kontroll. Gleder meg egentlig.. uten at de kan si så mye egentlig tenker jeg. Men men, jeg får da sjekket fasilitetene enda en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 #730 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kanskje jeg misforstod og at jeg tenker på de tablettene... Kjøper du de på apoteket? Den flytende er grei nok, men noen ganger kjenner at jeg at konsistensen ikke er det beste, hvis jeg er litt uggen fra før. Prøver det jeg kan prøve egentlig, for den halsbrannen er ikke noe moro.. Høres veldig deilig ut med en slappe av dag - det hadde jeg i går og jeg lå rett ut hele dagen. Tok ikke ut av vaskemaskinen engang, så det måtte mannen gjøre etter jobb.. Blir så sliten av å sove dårlig og ha vondt rundt omkring, men i dag føles ut som en litt bedre dag, så kanskje jeg skal sette på en maskin og vaske litt klær.. Torsdag er nok dagen ser du, og 28. er en fin dato det ja Blir spennende å se, gleder meg masse til noen sladrer her inne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. oktober 2010 #731 Del Skrevet 26. oktober 2010 BØ!!!!!!!!!!!! Prøver å skremme Bolla ut Håper alt går bra hos JM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #732 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Det er så morsomt å gå inn når jeg vet at du har vært her og brølt litt Neytiri. Hva har hun sagt i dag lurer jeg på.. Dine: Da er det nok tabelettene du mener ja. De kjøper jeg på apoteket, og i noen butikker med apotekvarer. Det er ganske greit å ha en sånn pakke i veska egentlig. Jeg er ikke SÅ fan av dem egentlig for man tygger de jo inn i tennene.. Det går jo fort bort, men jeg har en greie med tenner og angst for hull Smaken er ikke aller best heller, men det er litt mindre emmen smak enn den flytende mener jeg. Man BLIR sliten av å ha vondt! Og da er ikke vasken så utrolig viktig altså.. Her i huset har jeg nok tatt 25% av husarbeidet de siste ukene.. Selvfølgelig, ryddingen har jeg jo tatt en del av siden jeg er hjemme, men matlaging, klesvask, alt somskal inn og ut av kåken osv har min kjære tatt Han er utrolig flink synes jeg! Jeg tippet jo 28nde på deg og Ahh.. da skal jeg bare slappe av til torsdag jeg da! Endret 26. oktober 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 26. oktober 2010 #733 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er ikke helt normal, for jeg synes Gaviscon tyggetabletter smaker helt utrolig godt. Har lyst å spise dem som drops. Men er enig i at det er litt ekkelt at de setter seg sånn i tennene, så jeg pleier å pusse tennene uten tannkrem etter å ha tygget dem, vet ikke om det har noe å si med tannkrem til eller fra, for man svelger jo ikke tannkremen, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 #734 Del Skrevet 26. oktober 2010 Bolla er på innsiden enda ja Jeg tok Link mot min halsbrann. Syns ikke det smakte vondt, smakte fluortablett. Men det setter seg også fast i tennene. Torsdag er en fin dag. Lille gullet mitt ble født en torsdag. Det er greit å tenke på en dato noen dager frem, så klarer man å slappe av litt bedre Det hjalp for meg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 #735 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da får jeg kanskje prøve de tablettene og ta de med i vesken når jeg er ute, for på lørdag var vi på langtur og besøkte besteforeldrene mine og da merket jeg det veeeldig godt. Hadde vært godt med tablettene da kjente jeg. *Note to self* Ja, du får nok bare slappe av til torsdag.. Og som Pupsilure sier, hennes lille ble født en torsdag og den 28. er tydeligvis en fin dato siden vi har tippet det på hverandre ja Nå har jeg hvertfall klart å sette på en klesvask, så dagen er mye bedre enn i går allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. oktober 2010 #736 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har prøvd Gaviscon, Link og Titralac, og ingen av de fungerer, og de to første synes jeg smaker vondt. Titralac'en er grei, for de kan man svelge hele :D Torsdag er den store dagen altså? Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 #737 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kommer du forresten til å legge ut bilde av Bolla på facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 #738 Del Skrevet 26. oktober 2010 Pupsilure skrev (På 26.10.2010 den 8.29): Kommer du forresten til å legge ut bilde av Bolla på facebook? Eller her, for de av oss som ikke har facebook.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. oktober 2010 #739 Del Skrevet 26. oktober 2010 siebaeo skrev (På 26.10.2010 den 7.24): Det er så morsomt å gå inn når jeg vet at du har vært her og brølt litt Neytiri. Hva har hun sagt i dag lurer jeg på.. Er sånn vi islendinger er vettu!! Godt du liker det, for er flere som sier jeg snakker for mye og for høyt BØØØB BØØ kom igjen da Bolla, mamma er lei av å og drikke halsbrann medisin......hun vil gjerne du kommer ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. oktober 2010 #740 Del Skrevet 26. oktober 2010 Heia Du er vel kanskje på ABC nå du da? Hmmhmmmmmmm, virker så koselig der!! en ja, 28 høres jo ud så en fin dato, det er så rart at du sa det, for jeg er også veldig glad i partall! Jisses, er så så rar at jeg alltid må ha partall sete når vi er på kino..hehehehe:) Oh lord! Godt å se at du tar det me ro i dag, må være første ganngen på leeeeeeeeeeeeenge! Synes at du bare skal nyyyyyyyyyte det! Hvordan er det å gå om dagen forresten? Klarer du deg greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå