Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som om du har en flatt for en flott dag :jepp:

Du får hoppe bortover gaten også, kanskje det hjelper :lur:

:fnise:

Skrevet

Enkelte har i det siste gått ut og sagt at :humpe: ikke hjelper....?

Det gir hvertfall et håp for meg som ikke får lov til å :humpe:... Hatt forbud i lengre tider....

Men mange sier det hjelper... Hvem vet?

Tror disse små kommer når de vil jeg....

(Klamrer meg i håpet... :fnise:)

Høres forresten ut som en god plan dere har mtp mannen :jepp:

Slike muligheter bør man ikke la være å gripe.

Skrevet
:humpe: virker hvis man er begynt å bli moden sa JMene til meg :jepp: For hormonenen i mannens... øøøh.. saus.. skal vistnok ha innvirkning på åpningsprossessen av livmortappen :jepp:
Skrevet

Jepp, det innholder det samme som man får når man får drypp :)

Skrevet

Veldig god plan du og mannen din har lagt :jepp: . Det er alltid godt med en mamma som hjelper. Hmm.. kanskje jeg skal invitere mamma til meg selv om mannen er hjemme :fnise:

Ang. fødsel så hjalp det for meg å tenke på smertene som kraft. Dette var altså før jeg fikk panikken min :dåne: . Synes du har en god innstilling til det meste. For det er jo virkelig sånn: Alt ordner seg!

Skrevet

Nei, nå skal jeg ta meg en bamsemums! Inkl mums. :nigo: Dine! Jeg har drømt om deg i natt!! Jeg drømte at du viste at man kunne noen triks for å få i gang fødselen! :ler:

Morsomt! :fnise: Jeg skulle gjerne vist deg noen gode triks for å få i gang fødsel altså, men saken er at du er tidligere ute enn meg der og at det heller får bli vice versa :fnise: Var bamsemumsen god? Jeg har bare 3stk igjen av første posen... :sjenert: Men så har mannen hjulpet meg altså, så jeg kan ikke ta cred for å spise alle sammen selv... :gjeiper:

Men ang triks til fødsel, så er det vel de gamle kjerringrådene om å gå litt i trapper, styre litt rundt og evt :sengekos: som funker.. Jeg tror på mandag kanskje... Jeg legger inn tipping på mandag 25.oktober :jepp:

Skrevet

:sukk:

:kjefte:

;) Svarer alle senere... Ikke no på gang annet enn en eneste lurekynner-masrie-whothehellknows i løpet av natta..

Skrevet (endret)

:troest:

Snart er bolla di ute! Enten han vil eller ikke!

Tror forresten jeg skal teste eplekakemuffinsene dine i dag! :sikle:

Endret av cypress
Skrevet

:troest:

Snart er bolla di ute! Enten han vil eller ikke!

:jepp:

Skrevet

Drømte deg i natt.....mannen din løpte rundt huset fordi du hadde "tisset" i senga :fnise:

Var da termindato og mannen din sa at nei han var ikke klar :ler: Burde ihvertfall være klar sier du fordi legene har sagt at dette var termindagen....da sa mannen din at han hadde fått for seg 24 november :skratte:

skikkelig morsom drøm, men da jeg våknet var det ingen mld på telefonen min :sukk: trodde noe var på gang pga den drømmen...

Skrevet

Juhuuu:)

Sier jo det...24 Oktober kommer han, bare stol på meg du:)

:klemmer:

Håper sola skinner like mye der som her!

Stikker innom senere og får med meg litt sladder! I mellonmtiden får du kose deg med helg og at dere er 2 tilværeslen. Plutselig er han der :kgbaby:

Skrevet

Heia!

Småkjekset: Ja, jeg har prøvehoppet litt ;) Det er litt ubehagelig.. Men det får bare være!

O'hara: :dåne: Hvem skal man tro på...? For å si det sånn, vi prøvde her i dag men fortsatt uten et eneste resultat (foruten fornøyd mann) ;) Håper vi ikke la en uke til på ventetida i stede!

Dinedama: Da satser jeg på at ehm.. sausen til kjære er sentvirkende men veldig effektiv! :ler:

Becky: Ja, nå håper jeg virkelig det blir tur på kjære siden jeg innser hvor bra det faktisk kan bli for oss at mamma kommer og avløser en stund.. :fnise:

Og takk for tipset om å se smertene som krefter!! Det var kjempelurt! Og det passer liksom litt til hvordan jeg vanligvis takler ting..

Dine: :fnise: Det var jo litt komisk... Jeg skal opplyse dersom jeg finner et triks som virker. Og bamsemumsen smakte fortreffelig! :nigo: Med bittelitt hjelp fra kjære. Skjønner ikke helt hvorfor han ikke tok fler.. Litt pysete å bry seg om den knurrende kanonkula med posen trykket til sitt bryst eller?? :klø: :ler:

Forøvrig har jeg nå vasket badet og støvsuget leiligheten. Vurderer å ommøblere litt.. Det gjorde jeg i går og faktisk :ler:

Cypress: Håper muffinsene blir bra! Tror det blir en ny dose her og snart. :sikle:

Og ja, det er jo begrenset tid til han MÅ komme ut.. Så jeg får bare hang in here. Men håper det blir før fredag så kjære får reist på tur!

Neytiri: :skratte: Så utrolig bra!! "Nei, sorry, jeg er ikke klar i dag altså.." :ler: Håper du bare drømmer litt iforkant av begivenhetene!

Luremegpå: Ja da stoler jeg på at du har de rette kontaktene!! :opplyser: Nå prøver jeg å vaske han ut her. Resultatet er så langt bare at det har blitt rent og frenetisk sparking når jeg tar pauser.. Han klinte til min kjære i øret her i morrest! :rødme:

Nå skal jeg rydde ferdig.. Lurer på om jeg skal flytte sofaen her.. Og så skal jeg ut og spise kanelboller til de tyter ut av ørene mine!!

Dere er så gode, jenter!! :klem:

Skrevet

Ja, du får se på deg selv som en skikkelig urdame, der kroppen din vet akkurat hva den skal gjøre. En sterk urdame full av kraft!

Kos deg med kanelboller :jepp:

Skrevet

god morgen! :kaffekopp: Dette er dagen, er det ikke? :lur:

Hvordan kjennes det ut?

Skjønner at du er utålmodig nå. Finnes det en plan for når du eventuelt blir satt i gang om bolla ikke finner veien ut snart? Kona til en kollega på jobben har nettopp nedkommet. Hun ble ikke satt i gang før 10 dager over termin tror jeg.. :sjenert:

Skrevet

God morgen LineG :vinke:

jo.. I dag er dagen.. :sukk: Og her er jeg, tjukk og brei! Våknet av to vonde kynnere i natt og blir like lurt hver gang :roll: Begynner å forberede meg på langdrag her.. Planen er så langt at jeg skal på kontroll på tirsdag og da må det settes opp overtidskontroll på vanlig fødeavdeling med ultralyd. På Ullevål får man vist gå 14 dager over. Men blir jeg indusert på sykehuset er det bye bye ABC. Og det nekter jeg!! :kjefte: dvs innen den tid skal jeg kjøre på med akupunktur i alle fall.

Er jeg ganske moden på tirsdag sa akudama at vi kunne prøve å sette i gang, hvis ikke blir det bare vanlig modningsakupunktur..

Føler på meg at dette tar tid.. Onsdag sa jeg til kjære men det er nok håpet om akupunkturen som snakker.. ;)

må prøve å fokusere enda mer enn før på å kose meg tror jeg!! Ikke noe annet å gjøre tror jeg... :roll::sukk: Kjennes ikke ut som noe er på gang. Tror jeg har grodd igjen...

Skrevet (endret)

HALLOAAAAAAAAAAAAAA

:hoppe:

Her er termindagen kommet, ingen sms nei :sur:

Grodd igjen :hakeslepp: må få mannen til å kjøre brannbilen i dag :lur:

Ellers lovte jeg å rope på Bolla hver dag so here it comes...

KOMIGJEN LILLE BOLLA, VI ER SPENNTE Å FÅ MØTE DEG, MAMMA VIL HA BARN PÅ UTSIDEN :rope:

:strix::strix: :strix:

Endret av Neytiri
Gjest Ruccola
Skrevet

Forøvrig har jeg nå vasket badet og støvsuget leiligheten. Vurderer å ommøblere litt.. Det gjorde jeg i går og faktisk :ler:

Nå skal jeg rydde ferdig.. Lurer på om jeg skal flytte sofaen her.. Og så skal jeg ut og spise kanelboller til de tyter ut av ørene mine!!

For meg høres det ut som redebygging deluxe! :jepp:

Søsteren min vasket og ommøblerte siste 24 timer før fødselen med begge sine barn..... :lur:

Tipper vi får høre om sykehustur i dag!!!! :hoppe:

Ønsker deg masse lykke til ihvertfall! :klemmer:

Skrevet

:fnise: Takk for roping Neytiri! Du må rope høøøyt!! Han sparker og styrer så håper han hørte deg :lur::klem:

Og takk for lykkeønskning Ruccola! :klem: Håper det ikke blir for lenge til i alle fall..

Vi har bestemt oss for å ha kosedag.. Er litt betutta for å

si det sånn. Og det er jo bare tull! Så nå er vi på tur opp i markagrensa for å gå litt tur og spise lunsj. Og jeg skal ta et lite glass vin... :lur: Det skal vistnok kunne få fart på sakene! Herremin som han sparker... Bare å komme ut altså!! :hoppe:

Ser dere vel i kveld.. ;)

Skrevet

Termindag :danser:

Vet du hva, babyen får du tidsnok se masse masse masse av. :) Jeg foreslår at du nyter de siste dagene! Det er lenge til du kommer til å være så fri som du er nå, igjen! Du kan sove akkurat når du vil, og hvor lenge du vil. Du kan ta deg en tur ut uten å ta med deg stellebag og vogn. Du trenger ikke å tenke på når han spiste sist, eller når han skal ha bleie igjen :jepp:

Vet det er vanskelig å nyte det, for man gleder seg sånn. Men prøv allikevel. Spis og drikk hva du vil (som er lov da) for kanskje babyen reagerer på brus/melk/sterk mat/salat/løk...

Og uansett så er han her innen to uker :jepp:

Lykke til hvis noe skjer snart! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...