Neytiri Skrevet 21. oktober 2010 #661 Del Skrevet 21. oktober 2010 hmm som du beskriver nå høres det jo ut som det er "Stille før stormen" Synes nå Bumba kunne jo ha sparket kula di litt, og så skreik jo Goffel jo....han har så lyst på en kompis på treffene jo Kom igjen da lille Bolla, mamma og pabba og alle KG damene venter spennte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2010 #662 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg sov ekstra godt de siste nettene før snuppa meldte sin ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei jenter! Takk for gode innspill! Dette er hva vi tror vi har kommet fram til: Om han reiser på han reise lørdag om to uker (på kvelden) og er hjemme onsdag morgen. Vi har snakket med mamma og hun sa at det var i alle fall helt sikkert at hun kunne komme om vi valgte å gjøre det sånn. De bor jo to flyreiser unna, men komme skulle jo hun/de på ett eller annet tidspunkt uansett. Jeg advarte om at jeg ante jo ikke hvilken form jeg var i og lurte på om hun var forberedt på at jeg var helt umulig og kanskje til og med hadde barseltårer.. Ja, men hun hadde jo en del erfaring og hva slags tårer det var var jo ikke vesentlig.. Dvs hun er forberedt på alle mulige tårer De har vært barnevakt for min brors barn sikkert annen hver uke så lenge de har levd så sånt har hun jo stålkontroll på.. Jeg er mer redd for at jeg får hetta av å være så tett på.. Samtidig, kan godt hende det er AKKURAT det jeg trenger! Hun har jo 1000 ganger mere peil enn både jeg og kjærsten. Aberet er jo at vi ikke har peiling på NÅR lillegutt har tenkt å komme.. Så det vi må gjøre er å sette en deadline for når han må være født for at reisen ikke skal avlyses. Alle komplikasjoner er dealbreakere uansett! Vi lurer nå litt på å si at dersom han ikke er født innen fredag/lørdag neste uke må det avlyses.. Virket som det kunne la seg gjøre. Og ja. det er en litt sånn once in a lifetime-greie for han.. Jeg VIL at han skal få det til om det er gjennomførbart. Og det bør det jo være så fremt vi forholder oss til det vi har funnet ut! I tillegg leger jeg jo en GOD slant i mamma får reise alene-pot'en min her... Jeg tror det ordner seg.. Hva er det med meg om dagen..? Jeg har sånn Det ordner seg-instilling på alt.. :klø: Har jeg fått den store roen eller mistet realitetsbegrepet totalt..? Hjernen har kanskje krympet litt i meste laget. Når ammetåka kommer sigende inn er jeg redd jeg blir helt pasient.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. oktober 2010 #664 Del Skrevet 21. oktober 2010 haha den berømte ammetåka...rart hva man kan gjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #665 Del Skrevet 21. oktober 2010 hmm som du beskriver nå høres det jo ut som det er "Stille før stormen" Synes nå Bumba kunne jo ha sparket kula di litt, og så skreik jo Goffel jo....han har så lyst på en kompis på treffene jo Kom igjen da lille Bolla, mamma og pabba og alle KG damene venter spennte Hør på Neytiri, lillegutt!! Pappa skal ut å reise så nå har du virkelig dårlig tid!! Må ha en kompis til Goffel på neste treff ja! Kanskje han kan lære han noen triks! Jeg sov ekstra godt de siste nettene før snuppa meldte sin ankomst Oh, er det sant?? Har hørt noen som sier det.. Men nå leser jeg jo ALT som er om tegn på fødsel Rolig baby som sparer krefter osv. At han ikke fallt ut i dag da jeg hastet mellom akupunktur og svømmetrening er i alle fall helt rart! Jeg er så elegant om dagen når jeg må forte meg.. Stakk ganske bra her i sta også. Men som jeg sa.. jeg leter jo høyt og lavt etter tegn nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. oktober 2010 #666 Del Skrevet 21. oktober 2010 ....søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2010 #667 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tippet ikke jeg på i dag? :klø: Kvelden er enda ung... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #668 Del Skrevet 21. oktober 2010 ....søndag.. Passer meg finfint! Tippet ikke jeg på i dag? :klø: Kvelden er enda ung... Du gjorde det! Og jeg nekter å stryke før dagen er over.. Må bli en styrtfødsel av en annen verden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2010 #669 Del Skrevet 22. oktober 2010 40 uker kom igjen lille Bolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. oktober 2010 #670 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er vel fullmåne i morgen, så kanskje den virker inn på deg som den gjør på mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #671 Del Skrevet 22. oktober 2010 Må jo juble litt for 40 uker jeg og Det betyr jo at bollen så og si er ferdigbakt og at jeg er en dag nærmere å treffe han! Nå er det bare de norske primadonnanykkene som holder han der... Ok natt i natt! Våknet bare en gang av litt murr i magen. Og hail to the akupunkturdame! For jeg kan nå ligge på høyresia uten å få vondt i armen/hånda! Deilig med litt variasjonsmuligheter. Ligge på rygg begynner å minne om å ligge flatt mens en elefant har tatt seg en pust i bakken oppå meg :dåne: Jeg synes dette tegner til å bli en flott fødehelg! I alle fall en fin helg.. Soooool! Planen for dagen er lunsj med en venninne og muligens litt vasking i heimen. Fikk litt noia i går kveld og holdt på å begynne med husvasken klokka elleve. Åpnet kofferten og romsterte rundt. Stakkars kjære ble nok litt nervøs. Så snakket vi litt om pusteteknikk og at han skal hjelpe meg å fokusere på det osv. Minne meg på at det er en grunn til smertene og få meg mat og drikke. Så har han en definert oppgave! Det tror jeg er litt greit for han. Nei, nå skal jeg ta meg en bamsemums! Inkl mums. Dine! Jeg har drømt om deg i natt!! Jeg drømte at du viste at man kunne noen triks for å få i gang fødselen! Akupunkturdama var ikke noe glad i igangsetting.. At ting skal skje når det skjer. MEN. Vi ble enige om at dersom jeg fortsatt ikke hadde født på tirsdag når jeg har neste jm-time, skulle jeg be jm sjekke livmortappen og hvor modent det var. Og var det modent nok skulle jeg få igangsettingsakupunktur! Det er vel ikkehelt lov til å blir SÅ utålmodig riktig enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #672 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er vel fullmåne i morgen, så kanskje den virker inn på deg som den gjør på mange oi! Var ikke klar over at det var det i morra! Har hørt det jeg og.. Krysser fingrene.. Velkommen i boka mi forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2010 #673 Del Skrevet 22. oktober 2010 Høres ut som en god plan dere har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. oktober 2010 #674 Del Skrevet 22. oktober 2010 Krysser fingrene for helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. oktober 2010 #675 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tenk at om du hadde bodd i USA (enkelte steder i hvert fall) hadde du blitt satt igang i dag! Kusina mi ble veldig overrasket da hun fødte der borte og ikke fikk gå en eneste dag over termin. Hurra for 40 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #676 Del Skrevet 22. oktober 2010 40 uker Har du sladris som skal holde oss oppdatert når du nå snart ikke har mulighet til det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2010 #677 Del Skrevet 22. oktober 2010 40 uker Har du sladris som skal holde oss oppdatert når du nå snart ikke har mulighet til det selv? It´s me muuuahahahaha Er en ivrig sladris som titter stadig på mobilen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #678 Del Skrevet 22. oktober 2010 It´s me muuuahahahaha Er en ivrig sladris som titter stadig på mobilen min Da skal jeg følge godt med når jeg ser deg aktiv i dagbøkene Dette blir spennende dager fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2010 #679 Del Skrevet 22. oktober 2010 haha jeg er flink å lure og høhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #680 Del Skrevet 22. oktober 2010 Oh! I USA er de utålmodige altså! :dåne: Jeg håper for all del jeg slipper å bli igangsatt med drypp i alle fall.. Hører at det ikke er helt godt. Og om fjorten dager kan jeg trolig leies ut som nådeløs torpedo i de hardeste miljøer man kan oppdrive om det ikke har skjedd noe Men det er vel på tide å bli "romantisk" snart.. Både jeg og kjære er nesten litt nervøs for det. Føles virkelig ikke naturlig nå.. Håper vi ikke blir traumatisert for life! Nå skal jeg faktisk støvsuge og vaske litt! Så skal jeg jogge ned fire etasjer og gå på lunsj (med bind i veska, takk for lurt tips Neytiri ) gå litt for fort hjem igjen og planlegge romantisk kveld med min kjære Med eller uten traumatisk Spørs om jeg ikke sovner før det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå