Dine Skrevet 10. januar 2013 #3261 Del Skrevet 10. januar 2013 Gratulerer!! Deilig å få plass der man føler seg trygg og aller helst vil. Hvordan går det med kvalmen og formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. januar 2013 #3262 Del Skrevet 10. januar 2013 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. januar 2013 #3263 Del Skrevet 10. januar 2013 Jippi for ABC!! Ingen konkurranse fra meg om plass der i hvert fall... Gimmi bedøvelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. januar 2013 #3264 Del Skrevet 10. januar 2013 Hipp hurra for plass på ABC!! Krysser fingre og tær for at alt går etter planen og du får født der denne gangen Heldige du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #3265 Del Skrevet 11. januar 2013 Nå pakker jeg for at jeg selv skal til Alpene og for at Bolla skal til en venninne og så til svigers... GRUGLEDER MEG!!! Vi har nok godt av det begge to, men jeg har ikke vært så lenge borte fra han noen gang.. 1 uke!! Lille gutten min.. Håper det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. januar 2013 #3266 Del Skrevet 12. januar 2013 Jg synes det var skikkelig tøft å være borte fra Tassen 1 uke, men dere har nok godt av det begge to Og så er det lenge til du får muligheten til dette igjen, så nyt det og kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #3267 Del Skrevet 12. januar 2013 Takk for at du sier det Dine Jeg gruer meg jo til å være borte, samtidig gleder jeg meg også til tur! Jeg håper og tror at han vil kose seg der harn er. Klart han vil savne oss litt også, men sånne små er heldigvis lette å avlede.. Det er verre med mora Ang kvalmen så er den på retur nå! Hadde jeg ikke vært på UL nettopp hadde jeg sikkert blitt litt bekymret. Nå er jeg bare kvalm litt innimellom, og kan kurere det med mat. Så nå håper jeg det er fordi morkaka har tatt over og at alt er ok. I morra er det 12+0 i følge UL så det må vel være lov å begynne å slappe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. januar 2013 #3268 Del Skrevet 14. januar 2013 Gratulerer med 12 uker!! På tide å senke skuldrene nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. januar 2013 #3269 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulerer med 12 uker!! Håper du storkoser deg på tur, det hørtes herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 15. januar 2013 #3270 Del Skrevet 15. januar 2013 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. januar 2013 #3271 Del Skrevet 15. januar 2013 Hpp hurra for 12 uker!! Er det offisielt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. januar 2013 #3272 Del Skrevet 15. januar 2013 12 uker, hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #3273 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei og hopp! Formen er på topp! Jeg har stoooorkost meg på tur!! Formen ble bedre rett før vi dro, og jeg har bare vært litt kvalm innimellom på turen. Så klart ganske sliten av og til, men hvem blir ikke det av å stå på ski i 6 dager..?? Jeg er superfornøyd men hvordan det har gått. Etter nul og niks trening i flere mnd og de to siste på rumpa eller i vater, så gikk det utrolig bra med lange skidager i 3000m høyde. Hotellet var superdigg, deilige senger, god mat og hyggelige folk I dag fortalte jeg resten av jobben om tilstanden og det var veldig hyggelig. Nå leter jeg etter mammabukser på nett.. Magen begynner å strutte litt her Noen som kan anbefale noen fine/gode? Og jeg tror nesten jeg har kjent noe i magen allerede! Jeg kan jo innbille meg det.. men jeg har kjent et merkelig dunk og et par sånne "snu/ålefølelser nederst i magen.. Gleder meg til det blir sikkert at jeg kjenner noe Synes tiden snegler seg litt nå om dagen Midt i limboland om dagen! Ser bare småtjukk ut.. Ja ja, nå må jeg spise så jeg ikke blir kvalm! til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. januar 2013 #3274 Del Skrevet 21. januar 2013 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. januar 2013 #3275 Del Skrevet 21. januar 2013 Så koselig lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. januar 2013 #3276 Del Skrevet 22. januar 2013 Så koselig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. januar 2013 #3277 Del Skrevet 22. januar 2013 Så bra at dere har hatt en fin tur!! Du var ikke redd for å stå på ski med baby i magen altså? Jeg er kanskje litt overhysterisk, men jeg vurderer å droppe ski når vi skal på fjelltur med jobben i mars... Tenker liksom at HVIS jeg skulle falle, så er det veldig dumt. En annen ting, som jeg kom på nå, er at jeg kommer til å være 18 uker på vei da, og får sikkert ikke plass i skibuksene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. januar 2013 #3278 Del Skrevet 22. januar 2013 for 12 uker Sikkert kjempedeilig å komme hjem til lille Bolla igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #3279 Del Skrevet 29. januar 2013 14+2 (ticker sier 14+1) og sittre og kjenner på en liten spore som slår i magen.. Jeg tror i alle fall det er det. Ellers har jeg fått et leit tilfelle av gullfisk Cypress: jeg tenkte litt på det første dagen. Men så kom jeg inn i det og vi stod for det meste bare i veldig lett og dyp snø. Så om jeg skulle falle var det veldig mykt. Og jeg faller ikke.. Men nå var dette uke 12 da! Det er ganske anderledes enn uke 18. Jeg tror nok jeg blir mer forsiktig nå utover. Jeg stod på ski (i bakke) i helga og da ble jeg faktisk litt redd for å skrasje eller falle.. Så det var ikke like gøy. Jeg har for øvrig STOR skibukse siden sist gang! Og ja, det var kjempedeilig å se Bolla igjen! Han har vært litt ekstra mammadalt etter det, og merker at han har vært redd for at vi skal dra igjen. Så da vi hadde besøk av den ene barnevakten ville han ikke snakke med henne først.. Jagde henne bort og hentet meg for å leke Svosj, svosj! Nå slår sporen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. januar 2013 #3280 Del Skrevet 29. januar 2013 Så deilig med bevegelser Har dere fått ordinær UL dato? Har du en følelse på hva kjønnet er? Skjønner godt at Bolla er ekstra mammadalt, sånn har Lilletassen vært etter jeg km hjem i midten av september Men det er veldig koselig syns jeg, for man har jo litt begrenset tid med disse gutta før de små kommer til sommeren. Bra dere koste dere på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå