Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye :strix:

Takk! :strix:

Neimen hva er det jeg leser!!! Gratulerer så utrolig mye!!!! Så spennende :hoppe:

:fnise: Ja, det kom litt uventet denne mnd.. :rodmer:

Gratulerer! :strix: Du dukka plutselig opp på Mine innlegg igjen for en stund siden, så nå har jeg sniklest litt i ny og ne.. :fnise:

Så hyggelig med en snikleser! :klem: Du er veldig velkommen tilbake!

Mange takk! :nigo:

Fant testen og på meg ble det jente. Men jeg tror det ikke før jeg får sett set det ;)

Har dere delt nyheten med noen enda? :)

Jeg har lært med av sist gang at det bare er UL som kan gi et mer eller mindre sikkert gjettningsgrunnlag, så jeg venter med den store luringen tror jeg (foreløpig :lol: )

Nei, vi har ikke delt det med noen (andre en dama på forkontoret hos gyn). Jeg skjønner det på mange måter ikke helt enda.. Jeg har veldig lite symptomer (litt stikk og murr og oppblåst nederst i magen med gjevne mellomrom) og er fryktelig trøtt i dag. Men det kunne jeg jo vært uansett.. Mamma kommer på torsdag og skal være over helgen, og jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal si det nå eller ikke.. :sjenert: Noe i meg vil være litt lenger i løpet før jeg sier det.. Neste gang vi sees er til jul, og da er jeg i så fall 8-9 uker og over den mest risikable perioden. Det hadde vært litt av en julegave ;) Kusinen min er lege og jeg har litt lyst til å høre om hun kan fikse en tidlig UL til meg der oppe så jeg liksom har det bekreftet før jeg forteller det til noen/flere. Jeg vet ikke.. mulig jeg sier det uansett. Men da må jo hun slite med å holde det hemmelig veldig lenge! :fnise:

I dag er jeg trolig 3+6 (eller 4+0)

Vekt 54,9kg (håper jeg slipper 22+ denne gangen..)

Symptomer: lite, øm og stikker litt i magen, litt trøtt.

Har tatt g-tester hver dag (på kvelden) som har blitt sterkere. I dag synes jeg ikke den var SÅ mye sterkere så da ble jeg natulig nok litt bekymret.. :roll: Det hjelper ikke så det skal jeg prøve å ikke være! :opplyser:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj.. nå googler jeg og bekymrer meg.. :( Testen i dag er litt svakere enn i går og jeg hååååper det bare er at urinen var mer utvannet og ikke at det er SA på gang.. Eller kjemisk graviditet. Ny test i morra/natt kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu :daane: Testen i morges var mye sterkere enn alle de andre! :nigo: Nesten like sterk som kontrollstreken. Da MÅ det sitte fast vel..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sittern fast vettu ;) Mine ble bare sterkere og sterkere og i dag er jeg 12 uker allerede... Tiden flyr!

Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være å fortelle det når moren din kommer.. Da blir jeg imponert ;)

Hn er vel kanskje en du ville fortalt det til uansett dersom det skulle gått galt? Jeg er helt overbevist om at vi begge er tobarnsforeldre neste år :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt utrolig! 12 uker!! :strix: Nå kan du senke skuldrene litt :) Jeg leste forresten at sterke symptomer var et tegn på mye hormoner, som igjen er et godt utgangspunkt for at alt skal gå bra! Så da kan du jo tenke at kvalmen er et tegn på det ;)

Jeg skal møte bestevenninna mi for en kaffe nå klokka 15. Og jeg føler at jeg må si det! De prøver de også, og vi startet samtidig. Vi var ganske i synk på syklusen inntil denne pp, hun har IKM om en uke. Så jeg føer at jeg MÅ si det!! Kjære mener at jeg ikke skal det fordi det kan stresse henne. Men vi er jo på en måte "in this together".. Og hvis det går galt tror jeg nok at jeg vil snakke med henne om det.

Men jeg er så nervøøøøøs!! :fnise: Vet ikke hvorfor men jeg er helt skjelven. :rodmer: Det blir første irl som får vite det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst aldri på KG lenger jeg, og når jeg først kommer meg inn hit; hva er det jeg ser!?! :strix::hoppe::danse: Hurra! Gratulerer så masse Siebaeo! Krysser fingre og tær for at den lille prikken klamrer seg godt fast, og det er jeg helt sikker på at den gjør! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er noen gravide hver gang du kommer innom nå Jesse ;) Neste gang er det Cypress sin tur :tommelopp:

Så spennende å skulle fortelle det til noen.. Det kan være godt å dele det, det syns hvertfall jeg. Si fra om du sa det og hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jesse! :klem: Så hyggelig å se deg! Og takk! :strix: Ja, nå må vi bare satse på at det går veien :pls:

Nå har jeg fortalte det til venninnen min! Jeg måtte bare si det etter 3 minutter for jeg klarte jo ikke puste normalt.. :lol: Jeg sa jeg måtte vise henne noe og viste henne bildet av testene. Hun ble litt overrasket :fnise: Jeg hadde jo sagt at det var så liten sjans denne mnd.. Men hun ble veldig glad! :hoppe: Jeg tenker at det sikkert er litt spesielt for henne siden de prøver selv. Jeg håååper de følger fort etter! Det hadde bare vært så innmari koselig :rodmer: Hun har IKM over helga så nå krysser jeg fingre og alt for at det klaffer!

Det var godt å si det :jepp: Nå bare håper jeg ukene går fort og at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bebis i magen :bolledeig:

Takk! :hoppe: Og takk det samme! Deilig å være så langt på vei eller? :nigo: Gleder meg til det :)

Hyggelig med et nytt "ansikt" på besøk! :)

Deilig å kunne dele det med andre også, så kan vi jo tro at det smitter over på venninnen din at du fortalte det :)

Ja vi får håpe det! :jepp: Nå jobber jeg bare overtid og overtid og overtiiiid ås jeg rekker nesten ikke tenke på det selv :( Sitter på jobb enda jeg.. bah..

Var innom :)

Hyggelig med besøk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :hoppe: Og takk det samme! Deilig å være så langt på vei eller? :nigo: Gleder meg til det :)

Hyggelig med et nytt "ansikt" på besøk! :)

Hihi, ja det er deilig! Men syns jo tiden går litt sakte, vil liksom ha mage med en gang, haha.

Men den kommer vel med et brak den også :fnise:

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi det en mnd så har du en liten kul på plass! :rodmer: Jeg regner med magen kommer tidligere denne gangen. Og den kom tidlig sist :daane:

Sliiiiten og kvalm om dagen! Og jobber 15-timersdager annenhver dag :daane: I dag var vi på shopping og jeg ble helt sinnsykt utkjørt.. Kvalm, bah... Ikke så rart siden jeg jobbet 8-23 i går.. Neste uke er prosjektinnspurt og jeg er redd det blir et lite helvete.. Gleeeeeeder meg til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Så utrolig spennende :danser:

Takk Becky! Jeg så deg ikke der! Så hyggelig å høre fra deg! Håper du har det bra :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg bare visste det før jeg fikk landa i boka di :nigo: "Nå er hun gravid" tenkte jeg. Og jammen, det var du!" :skya: Gratulerer så mye! :duskedame: Veldig koselig altså, tenk at du blir 2-barnsmamma og bolla blir storebror og alt og dere blir enda større familie! :blomst:

Og siden jeg husker så godt at du fødte akkurat i det jeg oppdaget at jeg ble gravid forrige gang, så regner jeg med at det samme skjer igjen om en 8 mnd tid :nigo:

Superdupert" :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...