Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holde meg hele dagen, er du gal?? :fnise: Men ok, jeghar mange tester så jeg kan jo teste i kveld også. Klarer nok ikke la vær.. :daane:

Skrevet

Oi! :danse: Den lignet på min 10 og 11 DPO... Prøv å ikke drikk noe i noen timer, rett etter du har gått på do. Da tror jeg urinen blir nok konsentrert neste gang du på må do :) Krysser fingrene for at vi blir terminbuddies altså, så spennende!! :strix:

Skrevet

Whow whow whow whow!!!!!!! Det er sånn min test så ut da jeg trodde det var skyggestrek... Mitt råd, etter mye frustrasjon og usikkerhet ift stripsene, er å teste med digital... Der kom det gravid med en gang og da var jeg ikke i tvil lenger...

Dette er utrolig spennende!!!! :danser:

Skrevet

:fnise: Godt du danser! Lykkedansen..?

Jeg er egentlig ikke så veldig i tvil om det er en skyggestrek eller ikke.. for den var helt klart rosa. Lyyyys rosa. Eller.. nå ble jeg jo litt usikker :fnise:

JEg tenkte mer at det var en kjemisk graviditet, eller at det slippe.. :sjenert: Det var så tidlig liksom! :daane: Men så kom jo el før tiden er jeg ganske sikker på. Uten å teste denne gangen.

Dette kom så overraskende at jeg glemmer det innimellom... tror det ikke før jeg ser det ;) JEghar en digital test hjemme og.. :lur:

Skrevet

Det er såpass liten sannsynlighet får at det faktisk ikke er en liten tass der inne, så ta digital test og finn ut av det ;) hurra!!

Sjekk på babyverden hva termin vil være ift mensdatoen, det er den jeg følger foreløpig ;)

Ja, hurra og hipp hurra dansen :fnise:

Skrevet

Hvis jeg legger inn første dag siste mens og 25 dagers syklus (siden el kom veldig tidlig, jeg varierer mellom 25 og 28 i følge min app) er termin 30 juli :)

Jeg skjønner nesten ikke at jeg sitter og skriver dette nå.... Må ikke håpe for mye enda!!

Skrevet (endret)

:popcorn:

SPENNENDE :bolledeig:

Endret av Spatula
Skrevet

Hoj!! Spennende :hoppe: Jeg testet positivt på verdens minste skvett kveldstiss (:hoho:) da var jeg bare noen uker på vei, så ta en digital test du :jepp:

Skrevet

Så moro!! Skjønner godt hva du mener, men det er fullstendig lov å håpe litt nå sm du har fått positiv test! ;)

Gleder meg til oppdatering og følger veldig spent med :)

Skrevet

Ojda, den var positiv!! Gratulerer ;) Tror det skal svært mye til for at du ikke er gravid! (Med mindre testen egentlig er en EL test, slik som med meg den ene gangen da :roll: )

Skrevet

Ä herregud!! Tenkte jeg ikke skulle nevne el testing osv disse ukene,og du har jo begrenset deg i dagboken og..så nå er du mest sannsynlig preggo!

Gleder meg til neste oppdatering..!

Skrevet

Åeeeh.. tror dere jeg må jobbe overtid i dag eller? :sur: Jeg vil/ikke vil hjem og teste! :fnise: Kjenner en velkjent svie i magen.. og et og annet nålestikk i puppen :eeeh: men jeg har jo kjent så mye før uten at det var noe.. Vet ikke hvorfor jeg testet i dag egentlig. Bare fikk det for meg i går kveld at jeg måtte! Nå er det mye oppstyr om det viser seg å være en strefer eller noe... :sjenert:

Det er i alle fall ikke en el-test! For jeg hadde ikke flere igjen etter forrige pp, og jeg måtte lese tre ganger på teksten på selve testen.. :fnise: Det står HCG på den! :jepp:

Hold tummarna så skal jeg prøve å spare opp en skvett kveldsurin her.. :daane:

Skrevet

Litt nervøs for å teste i kveld også.. :sjenert: tenk om det ikke kommer strek.. :(

Skrevet

Neida, ikke vær nervøs! cb er de beste,og første evn slår ut på..

Ja,nå er du kveldens spenningsmoment!

Tisse får du alltid til :)

Dam dam dam dam..

Annonse
Skrevet

Hvis ikke den er positiv så blir jeg rimelig overraska, for å si det sånn.

Ååååå, spennende :hoppe:

Skrevet

:strix: :strix: Hurra!!

Nå må du klamre deg fast lille prikk!! :blush:

post-7292-0-83874600-1353014129_thumb.jp

Skrevet

Jaaaaaaa, gratulerer!!? So happy for juuuuu! Goe knib te deg gravidooooos, og til gutta som ska bli pappa igjen og storebror! :))))

Skrevet (endret)

Gratulerer! :strix: :strix:

Endret av finkel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...