Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Holde meg hele dagen, er du gal?? :fnise: Men ok, jeghar mange tester så jeg kan jo teste i kveld også. Klarer nok ikke la vær.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! :danse: Den lignet på min 10 og 11 DPO... Prøv å ikke drikk noe i noen timer, rett etter du har gått på do. Da tror jeg urinen blir nok konsentrert neste gang du på må do :) Krysser fingrene for at vi blir terminbuddies altså, så spennende!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whow whow whow whow!!!!!!! Det er sånn min test så ut da jeg trodde det var skyggestrek... Mitt råd, etter mye frustrasjon og usikkerhet ift stripsene, er å teste med digital... Der kom det gravid med en gang og da var jeg ikke i tvil lenger...

Dette er utrolig spennende!!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Godt du danser! Lykkedansen..?

Jeg er egentlig ikke så veldig i tvil om det er en skyggestrek eller ikke.. for den var helt klart rosa. Lyyyys rosa. Eller.. nå ble jeg jo litt usikker :fnise:

JEg tenkte mer at det var en kjemisk graviditet, eller at det slippe.. :sjenert: Det var så tidlig liksom! :daane: Men så kom jo el før tiden er jeg ganske sikker på. Uten å teste denne gangen.

Dette kom så overraskende at jeg glemmer det innimellom... tror det ikke før jeg ser det ;) JEghar en digital test hjemme og.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass liten sannsynlighet får at det faktisk ikke er en liten tass der inne, så ta digital test og finn ut av det ;) hurra!!

Sjekk på babyverden hva termin vil være ift mensdatoen, det er den jeg følger foreløpig ;)

Ja, hurra og hipp hurra dansen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg legger inn første dag siste mens og 25 dagers syklus (siden el kom veldig tidlig, jeg varierer mellom 25 og 28 i følge min app) er termin 30 juli :)

Jeg skjønner nesten ikke at jeg sitter og skriver dette nå.... Må ikke håpe for mye enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoj!! Spennende :hoppe: Jeg testet positivt på verdens minste skvett kveldstiss (:hoho:) da var jeg bare noen uker på vei, så ta en digital test du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!! Skjønner godt hva du mener, men det er fullstendig lov å håpe litt nå sm du har fått positiv test! ;)

Gleder meg til oppdatering og følger veldig spent med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, den var positiv!! Gratulerer ;) Tror det skal svært mye til for at du ikke er gravid! (Med mindre testen egentlig er en EL test, slik som med meg den ene gangen da :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ä herregud!! Tenkte jeg ikke skulle nevne el testing osv disse ukene,og du har jo begrenset deg i dagboken og..så nå er du mest sannsynlig preggo!

Gleder meg til neste oppdatering..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åeeeh.. tror dere jeg må jobbe overtid i dag eller? :sur: Jeg vil/ikke vil hjem og teste! :fnise: Kjenner en velkjent svie i magen.. og et og annet nålestikk i puppen :eeeh: men jeg har jo kjent så mye før uten at det var noe.. Vet ikke hvorfor jeg testet i dag egentlig. Bare fikk det for meg i går kveld at jeg måtte! Nå er det mye oppstyr om det viser seg å være en strefer eller noe... :sjenert:

Det er i alle fall ikke en el-test! For jeg hadde ikke flere igjen etter forrige pp, og jeg måtte lese tre ganger på teksten på selve testen.. :fnise: Det står HCG på den! :jepp:

Hold tummarna så skal jeg prøve å spare opp en skvett kveldsurin her.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, ikke vær nervøs! cb er de beste,og første evn slår ut på..

Ja,nå er du kveldens spenningsmoment!

Tisse får du alltid til :)

Dam dam dam dam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaa, gratulerer!!? So happy for juuuuu! Goe knib te deg gravidooooos, og til gutta som ska bli pappa igjen og storebror! :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...