Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ettåringen :hoppe: (Sorry, måtte bare :lol: )

To år allerede :rodmer: Store gutten! Hva endte du opp med å kjøpe til han? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :klem:

Det ble sittesekk, lynet-pysj, en giraff og en bil :)

:fnise::skratte: ja, tenk 1 år Pupsilure!! :lol:

Klarte vist å skrive det på pdfen som jeg fikk printet til kaka.. :sjenert::skratte: Men jeg har en plan :lur: Det blir nok bra! Og gladtjukkFantisen var kjempefin!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort trikkeoppdatering,

Takk alle sammen! :strix:

Jeg er sørpe forkjøla! Eneste grunn til at jeg sitter her er at jeg må rømme huset før vaskedama kommer... :daane: tett i hodet, verkende bihuler og hooooste! Blæ.. Og bilen står på jobb.. Så nå gjør jeg et forsøk og blir så lenge jeg orker. sov veldig lite i natt og..

Ny jakke på i dag :nigo: Veldig fornøyd! Med unntak av at armene er litt korte :sur: Virker som mange klær ikke er laget for folk som er litt lange og smale.. Jeg er jo ikke så voldsomt lang, men smal da.. Håper jeg ikke vil angre.. Tror det er fordi jeg har en ganske tykk genser på i dag. Jeg bestilte faktisk et jakke til da jeg var i gang :jepp: En slags oversized kåpe fra Vila. Kjempefin og superbillig! :hoppe:

Framme.. Forteller om bursdag senere :)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aotsj,.smitt hele trikken da..tihi:)

Vaskekone hørtes magisk ut! Skal få det vi og..hvilke arb. oppg har hun,og via bekjent elr byrå?

Det sies at man skal være like lang fra topp til tå,som fra lengste fingertupp til andre hånds fingertupp..jeg er mye lengre i armene..:)

Håper du får komt deg hjem og lagt deg lit..hadde jo akkurat bihulebetennelse jeg og..hekkan pekkan det altså!

Det eneste positive er at det sannsynligvis er LENGE til neste gang :)

Vila er nydelig design,grattla med nye jakke!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny jakke - du er heldig :)

Ja, lurer også litt på denne vaskedamen altså.. Hvor dyr er hun....? :sjenert: Vi har nok ikke råd til å koste på oss det nå, men det frister så utrolig mye! Hvor ofte er hun hos dere?

Ha en super dag og masse god bedring! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er neesten like lang i armene som jeg er høy, Luremegpå! Vi drev med dette en hel fest en gang :fnise: Målte og kategoriserte hvem som var aper og hvem som var pingviner. Jeg er bittelitt pingvin! :fnise:

Vaskedamen gjør helt vanlig rengjøring. Overflater og tepper. Jeg har litt lyst til å be legge på nytt sengetøy.. Det gjorde hun vi hadde før og det er så deilig! :nigo: Da tar vi av selv og legger fram nytt.

Vi bruker et firma nå: Hvitvaskeriet Hun bruker ca 3 timer her. Så det blir jo 750,- annenhver mnd. Før betalte vi 500,- med det var jo ikke hvitvaskeriet... :plystre:

Jeg nettshopper videre :ler: Klarer ikke bestemme meg!! Help please!

Sort glatt skinn

Brunt glatt skinn

Sort semsket skinn

Heller litt mot de siste men jeg vet jammen ikke.. Brunt kan være litt vanskelig i forhold til forskjellig farge på buksene osv. Ikke så fint til sort f eks..??

De helt sorte med glatt skinn er sikkert smartere i vått vær, men litt kjedeligere..?

Liker at man ser kilehælen på den semskede, men er det hot or not?? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hola...

Ah, hørtes digg ud me vaskekåne :)

Hun er det bare en gang annenhver mnd? Tror vi må ha hver 14.dag hvis vi skal ha :)

Er du bedre i formen eller?

Ang sloene..erfaring er at svart har man alltids endel av, så gåmfor brunt, det passer jo til dongeri, evnt tights, osv osv,.men jeg er så blå av meg...altså eeeeelskee blå klær!

Dam dam dam dam...hva sier magefølelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer annehver uke :jepp: Hverdagsluksus!! :daane:

Jeg klaaarer ikke bestemme meg!! :fnise:

Magefølelsen for skoa? (eller noe annet..? :fnise: ) magefølelesen for skoa sier at jeg har lyst på alle tre! :ler: Men at sort er mest anvendelig.. Har mye sort i bukser.. Og kjære mener brune sko og sorte bukser ikke er så fint.. :sjenert: Derfor lener jeg meg mest mot den sorte med lys såle, for da er den liksom ikke HELT sort. I tillegg var den billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville også gått for de brune, I love bruuuun! Hvorfor går ikke det med svart? jeg synes ikke det krasjer da.........men så er jeg veldig glad i høstfarger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså............ se hva jeg fikk i dag.. :daane:

Jeg så faktisk ikke nøye på den før etter sikkert 10-15 minutter for jeg registrerte bare at den begynte å se hvit ut før jeg pakket den bort (ble litt flau da kjære kom av en eller annen grunn..), så da jeg kom ut av dusjen så jeg på den på nytt.. Snakker om overraskelse!! :daane:

Må ta ny test i morra, tenk om det er kjemisk.. eller at testen viser feil fordi jeg så for seint.. oh lord.. hvaomattevhisogmen!!

Og hvor langt er jeg egentlig på vei i så fall..?? Første dag siste mens var 24 okt og da er jeg bare 8 dpo i så fall! Men om el var omtrent da jeg trodde 4/5 nov er jeg 10 eller 11 dpo..

hærreguuud.. hvordan skal jeg få ventet til i morra tidlig?? :fnise:

Og hvordan skal jeg få jobbet! :lol::strix: 'er litt så lenge det varer.. :fnise:

post-7292-0-82966400-1352967885_thumb.jp

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!!! :bond:

Den så omtrent ut som min gjorde sånn 9-10-11 DPO! Du kan jo ikke vente til i morgen, hold deg hele dagen og prøv igjen i ettermiddag. Jesse og jeg fikk sterkere tester om ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...